28 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum dan selamat malam , 
(ayt skema baq hiangg , haha :D)
-
-
di sini sy ingin mengisyhtiharkan bahawa esok raya !
# asal aq lak yg isyhtihar ? memandai ja ,
-
> SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN <
-
-
KEPADA . . 
  • budakbudak dua ali , aku nak mintak maaf bebanyak-banyak kat hampa semua , yalah kan selama aku duk dalam kelas tu , aku ada TERmarah hampa, TERjerit kt hampa . sorry naa ! 
  • kawankawan form two , selamat hari raya , aku mintak maaf dari hujung tudung sampai hujung kasut , hehe ;D
  • teman sepermainan sekolah rendah ! miss u all ! selamat hari raya :')
  • facebooker (s) , maken lama maken byk lak kawan aku kat FB nih , so selamat hari raya semuaa !
  • blogger (s) , selamat hari raya para bloggers ! thanx kpd bloggers yg slalu jengok + yg dah follow blog sy yg takseberapa nie
  • AWESOME person : Nasihah | Najwa | Khadijah | Atikah | Amni (hehe , sesaja nk letak nama hampa di sini ;D yg takdop nama tu jgn merajuk lak)

-

-
-
-
raya nie mai lah rumah , insyaAllah duit raya akn diberi , 
duaploh sen maw ? haha , melawak ja ! 
panjang sangat dah kut post aku nie , sudah-sudahlaa !



No comments: