10 June 2012

Selamat kembali ke sekolah.

Assalamualaikum dan hai. Selamat petang ahad. Hm, hari ahad sepatutnya semua org rileks-kan diri kan? Bersantai kt rumah, picnick (?) or whaterver jelah --' Tapi bukan bagi aku, dan jugak bukan bagi remaja yg bergelar pelajar sekolah. Eh? "Hahaha homework tk siap lettew" "Memang pun, eh kau diam lah -.-" <-- ke-tension-an ckp dgn diri sendiri (monolog dalaman) hewhew merapu p lah sat, bukan selalu kan? Lepasni aku tkleh update dah. Kayy bohong sangat ni. Esok kan dah buka sekolah balik. Sat ja hari berlalu kan? Faham dakk maksud perkataan 'sat' tu? Haha maskud dea sekejap / sebentar ye anak anak muridku semua :3
Aku masih ada hati nak update blog noh? Sungguh aneh aku rasa. Seminggu yg lalu tk tergedik gedik pun nk update. La baru dea nak update --' Btw, aku masih ada hati :') Yeay~ *ingat hati takdak dah well haritu kena curi sat eh. Selamat kembali ke sekolah. Oi kasut sekolah aku tk basuh lagi. Takpa kasut warna hitam. Hahaha bangang. Hm esok start lah rutin harian aku ;
p sekolah -> belajaq -> sembang -> rehat p kantin -> masuk kelas -> belajaq -> solat -> merapu merepek sat -> keluaq p kantin/beli makanan -> masuk kelas tambahan pulak -> balik rumah~~
Haha ohsemm dak? Pukul 5:30 baru boleh balik rumah *lama rasanya tak duduk kt sekolah smpai ke petang, dua minggu wehh* *berehat bersama KitKat krek krek krek*
Dah aku tktau nak taip apa. Sayang hampa semua. Sayang followers aku. Nanti aku update lain, kalau panjang umoq lah. Doa doa lah bagi panjang umoq aku ni nah? :') Bye, assalamualaikum.

No comments: