13 December 2018

Hello im back!

Bismillah. Assalamualaikum & hai.

Selepas dua tahun blog ni bersawang tak ter-update, tak dijenguk dsb. Ekceli selalu gak masa-masa random aku bukak jenguk tapi sekadar itu je lah. Usha dashboard lepastu tutup. Hiks. Semangat nak menaip tu takde gais. And i know ppl rarely blogging these days. But, disebabkan cuti sem yang sangat bosan ni aku rasa mcm nk start new. Kesah lak ada orang baca ke tak kann? Just wanna rant things yang aku takboleh nak share directly to ppl. Because i am bad in telling stories or wtv. *Introvert be like #eh #yeke

Haha. So, maybe aku akan share benda-benda yang aku dah buat/lalui for this past two years. Some sort of throwback. Sebab aku tak update masa hari kejadian kan. So, kita buat trobek je la harhar. And besides, maybe aku nak cari challenge apa-apa kut supaya aku ada topik untuk update? Sebelum mood aku hilang semula dan blog ni akan terkubur semula seperti biasa hahaahahah. 

Ok so, disebabkan ini post pertama (selepas dua tahun) dan juga untuk url baru. Here we goes some facts, i got the template from ig; 


This is just for fun gais. Doakan aku ada kerajinan nak cerita pasal Family Day JPP @ ESCAPE Adventure & Water Park okay! See ya. Salam dah habis tahun tiga semester lima, xo.

Ohya. Aku nak renovate blog juga nanti. Tapi tu lah kena bagi ada mood menulis bebanyak dulu baru boleh nak make over blog. Kannnnnn? Haha