25 August 2012

Berhari raya di rumah terbuka amni ~

*le eating dadih stlobeli* dapnyerwww~ HAHA Ehem, assalamualaikum. Kaifa haluki? Eh eh terbajett pandai bahasa arab pulakk. Hm harini dah enam Syawal :') Hampa hampa semua dh puasa enam? Kayy aku belum T.T Biasa lah godaan banyakk kt rumah ni *alasan~ Kayy aku bosan sebenaqnya. Kt Twitter tkdak nk tweet ngn sapa -.- Facebook? Ah lantak ke diaa. Mm~
-----
Tu aku tulis semalam tapi tk sempat nk sambung. Ralit dok ber-tweet. Muehehe~ *sekarang tengah menghabiskan aiskrim Wall's Selection Fruit Salad* Hang tau dakk, aku mengidam eskrim ni dekat sebulan dah -.- Ala, kan haritu ni msa bulan puasa ada iklan dlm tv pasai ais ni. Haha harini baru boleh merasa :'3 Kesian kan? Lol aku mmg suka buat kecoh lebih~ 

Hm. Aku nk cerita pasai kemaren nih. Aku pi rumah cik Amni Atiqah. Dia buat rumah terbuka petang kemarin nih. Tapi, malangnya cuaca pada petang kelmarin tidak seindah yg disangka. #Eh -.- Haa~ Petang kelmarin kan hujan? Takpa lah, hujan rahmat tu. And aku pun, nasib baik lah ad org sanggup tumpangkan aku ke rumah amni tu. Mau tidakk, memey tk smpai lah ceq kt sana~ Kayy, pukul 4:30 lebih mcm tu wani mai ambik aku kt rumah (abg dea bawak kereta lol) Then, smpai ja rumah amni, aku mcm :O whoaaaaaa besaqnya rumah dea. Penah tengoq dlm gmbaq ja, harini baru first time mai rumah dea. Huhuhu~ 
Kayy, then meredah hujan nak pi rumah dea. Meredah lah sangat en~~ Nampak hidayah. Mula mula sembang ah dulu ngn dea. Then amni suruh pi ambik makanan. Semua buat muka malu malu. Haha last last pi amek jugak (amni paksa) Dah tu, mmg segan ah nk pi amek makanan sbb org mula ramai an~ Amni yg tolong pi ambikkan kt kami tiga. Dea takpa, tuan rumah kan~~ So, lepas dh kenyang. Kami pakat photoshoot. Tpi tk banyak sgt gmbaq, segan ceq oi nk tangkap gmbaq, org ramai. Diulangi, orang ramaii -.-
*le picture with tuan rumah yg ceria sokmo* Muehehe dari kiri ; Hidayah, me, Amni~ 
Macam tadi, Hidayah, me, and Wani :3
Kesimpulan drpd kedua-dua gambaq di atas, tudung aku senget -.- Arghhhh tudung tu tk sesuai ngn muka aku. Hate it ! And yeah, semua org pakai pin belah kiri. Lulz~ Then, nurul hidayah balik dah. Tinggai lah aku dgn wani dok menyembang dgn cik amni~ Hikhokk amni dok paksa kami makan ceq oi, mau tk makan tkleh nk balik. Cheh --' hahaha oh lupa nk habaq, sepupu amni comey ouh~ Hiks. After that, kami dapat duit raya. Kaching $_$ 
Nota hati ; lusa dah nak sekolah balik. Hate that -.- Honestly, cuti ni aku tk sentuh sebuah buku pun. Buku masakan pun tidak. Eh? Oh ya, buka sekolah ni jgn tegoq aku gemuk k? Kang ad yg nak makan flying kick aku >//< Kbye. Assalamualaikum.

3 comments:

FIR said...

Wah, syoknya boleh jumpa sesama sahabat!

Anonymous said...

hehe

Nur Fatihah said...

farha ; mesti laah :DD
amni ; haha xD