19 October 2012

Say hi to me !

Assalamualaikum. Hai lelambai semorang. Dua bulan dah aku tak update blog. Busy much with pmr stuff. Haha sekarang pmr dah habis bro. Enjoy time for us batch sembilantujuh. Ahah tapi kan, dah tiga hari aku habis pmr and i'm so bored with my life. I'm such lifeless and also heartless. Eh? Ada kena mengena kah? Hm, well ekceli nak update blog ni lama dah. Dari hari selasa haritu ni kot, tapi tu lah kan kemalasan menyerang segenap saraf dalam diri ni. Lol 
Story about my life after pmr? Tiga hari pi sekolah tanpa buat apa apa. Hari rabu pi sekolah dengar taklimat tentang apa entah, yang fokus SAJAA~ Esok tu kami tak join program kat sekolah sebab budak budak perempuan form3 semua pakat pi SMKTS utk program bersahabat dengan kamus. Yang ni lagi satu, mmg tk fokus lahh. Hahaha kami cuma syok sebab boleh keluaq dari sekolah tu ja. Harini, jumaat. Ada sesi fotografi utk majalah sekolah. Ohkay ==' aku tak sanggup nak tengok gambaq kelas kami, haha sure lawak. K boleh bayangkan aku kena berdiri kat atas kerusi. Tau la tk cukup ketinggian pun kan T.T nasiblaa~ 
Hm, lepastu baca novel. Hari hari wajib ada sebuah novel kat tangan masing masing. Hihi~ Forever pencinta novel ! Kalau takda novel nak dibaca, rutin aku buka netbook ni lepastu online. Tapi selalunya kalau online pun tk best tau dak sbb kawan2 aku tk online *cedih. Esok SEKOLAH GANTI. Nak tuang boleh idokk? Muehehe~ Esok jugak ada Festival Bahasa, sekolah aku jadi tuan rumah. Ohsemness tapi aku tak terlibat sbb ada program ap tah. K malas cerita ;p
Kayy jakgi nak tengok The Land of Lost. Bhahaha xD Oh erm, dakdak serama pi lawatan. Best lahh depa en en, jeles to the max tahuu ?! >,< Untunglaa budak asrama. Kfine kfine kite duduk rumah menagadap netbook aje.
What is better for me? Habiskan bacaan novel "bagaikan puteri" / online / tengok The Land of Lost ?! I've so many things to so in the same time ==' *sigh
p/s ; chaiyyok makcik Najwa. Esok dia lawan kalimatussobah *kt sekolah aku~

No comments: