21 October 2012

Such a boring life.

Assalamualaikum.
Pfft. Tetiba rasa segan nak update blog. Rasa segan pulak bila ada orang baca apa yang kita tulis ni. Bila baca post yang lama lama dulu ni lagi lah segan. *tutup muka* Haihh selama ni budak ni kerja merapu ja kan dalam blog ni? Hahaha ~ *gelak tk ikhlas* Hm .... *speechless*
Kayy, aku nak tukaq url blog lah, any suggestion? Tapi kan, nak url yg simple ja. Hee~ Nama blog ; Heart Vacancy. Ni tajuk lagu The Wanted. first time aku dengaq lagu ni, terus jatuh cintaa. Sampai sanggup cari kat youtube lepastu download ke phone. Dah jadi lagu favourite pun ♡. Hm takdak cerita menarik pun lepas pmr ni. Semuanya bosan.
Jadi budak lepasan pmr ni memang membosankan kah? Duluu time sebelum pmr, dok rasa sangat mcm tk cukup masa nak online, kena baca buku jaa. Ni dah lepas pmr online pun bosan. Duniaa ~ Hahaha esok isnin kan? Nak ponteng, boleh? :P Lusa, ada Talent Explorace, kat mana aku tktau, and program apa pun aku tktau, tpi.. yang aku tau, aku dengan selamberNYAA nak join. Baguihh kan? Tapi best jugak, sbb in the same day, dekat sekolah ada program gotong royong, hahahahahaha *evil laugh* dpt melarikan diri dari program tu.
Smile, cause u're cute when u smile. *i'm saying this to myself* Hahaha. Look, i'm just look like an insane person. Oh my mood ==' Kayy. Nak mengahabiskan bacaa novel 'Cinta Sang Ratu'. Hee sapa kat sini suka baca novel thriller? Angkat tangann~ Yey banyaknya geng kami. #Eh tetiba ja dea ni. Alone , lonely, loneliness, pfft. 
"Sebagai manusia, aku sayang kepadamu." [petikan novel Cinta Sang Ratu]

No comments: