10 January 2016

First hectic week.

Assalamualaikum. Dah seminggu masuk tahun 2k16 ni.
My life as a student starts again! Haha Baru seminggu mai, penat dah wei. Dengan macam macam benda nak buat. Subjek sem dua pun taff tk mcm dulu, uhuks. Content untuk subjek bio kim fizik boleh lah tahan kan. Aku pun  jarang on laptop ni. Hihi. Banyak benda cari guna phone je skrg ni. Ni yg terpaksa onl sebab nk download nota lect bagi. /kehkeh/ OK apalagi eh nak cakap. Thanks fr blogger yang sudi singgah blog yang tk seberapa ni. In sha Allah aku akan try cari waktu nak menjenguk blog korang semua. Skrg ni busy tak bertempat. Uhuks aku sendiri taktau kat mana yang aku busy nya. Hadui. 

Dengan aku jadi coordinator subjek bio #lagi. Sejak sem lepas, muka ni ja nak kena jaga subjek biologi tu. Hahaha reda jelaa. Diorang taknak bagi aku subjek lain. Uhuks. So far ak still boleh nak catch up dengan tajuk2 yang diajar. Just subjek generik tu, entah apa apa ja aku pun taktahu. *and malas nak buat revision /muahahah insaf la weh/ 

Ohya, lagi satu sebab aku tk online ialah kerana internet takde. Nak harapkan internet MagicSim aku yang pukul satu pagi tu? Mmg tk la ak nk online weh. Esok pagi nak pergi kelas kat blok baru yang jauhnya auwwwwww berpeluh dulu baru nak sampai. Sebbaik ada aircond dekat blok baru tu kalau tak, hahahahahaha. 

And now, demam Dilwale kan? Dari haritu nak tengok tak boleh pun. Takde siapa nak teman pergi cinema. Huhuhu. Tapi aku terjumpa link dekat Google td. /tengah download/ sbb skrg ni alhamdulillah internet empat bar kut. Fuyyoh. /sempat lagi kan even sibuk sibuk ni/ Muehehe.

Ok tu je kut nka cerita. Have a nice weekend! :D Bye

1 comment:

Anonymous said...

wow jadi coordinator subjek bio, gudluck! :D
saya pun tak dpt online sbb takde internet, haha. balik rumah baru dpt update blog