03 June 2016

It's sem break gais ;~;

Anyeongnyongnyong assalamualaikum gaissss. Maafkan sis yang over eksaited ni. Sem break dia dah start /kejap nk kira/..........
okay dah lima hari pun. And ada lagi kejap sebelas hari kut? Haha whatz sem break dua minggu je? Yeah it's us, there. I know takde sape nak baca pun but WHO CARES right? Biarlah jari ni terus menerus nak menaip hewhew. 
So what's happening around me recently. Lot of things happen. Some of it do killing me back then and still now. Sorry for my broken English. Sis bukan budak tesl so tak reti la nak speaking berhabuk omo. Okay so. 

What's killing me inside? It's when i found out something bout someone that i used to care and foolishly i still care bout him. Okay stop it. He doesn't worth it anymore, aite? Hm. Cuti ni, aku buat kuih suci dalam debu a.k.a popia nestum. Kuih yang paling mudah nak buat di dunia ((for me lah, ko aku taktahu huhuhuh)) So dapat lah dua balang. Tapi yeah itu bukan point dia ahahahaha. Saja nak mengisi masa lapang dan mengasah bakat memasak ni. Iyelah duduk ipg mana boleh masak doh melainkan megi dengan air panas. LOL. Dan aku bertekad untuk tidak makan megi sangat. Sebab last semester I PPISMP aku kau taktahu acane life aku tetengah malam tengah buat esaimen boleh cakap lapar then turun pergi amek air panas dekat water cooler pastu buat megi makan ramairamai. Gila kan? Ada satu waktu tu selang sehari weh aku hadap megi tu. Seyes talk. So crazy. That's why tahun ni aku tek beli pun megi except for that final week aku tetiba terlapar terngidam so makan lah jugak ikiki ;3

Ok, stop with that megi story.

Cuti ni buat ape? Ada plan. Half. Sekerat je planning. And it's not working i think. So i'm here mereputz. Ulang tengok harry potter the series. Trying to watch The Mermaid but yeah internet is not so strong so just get to watch it for 40 minutes. Gonna try it later. And right now, tengah mencuba sedaya upaya nak ulang tengok Boys Over Flower. Haha #sadlife #mereput #cutitinggaisembilanharilagije 

Abpout the header. Tu aku ambil ihsan from a blog. Nanti aku tukar la /kalau rajin/ hahahaahahaha nak buat entry ni pun postponed dekat dua hari yknow. Entah tetiba tengah semangat menaip boleh takde idea pastu save kat draft then yeah let it be sampai ada idea balik. /hohoho/ 

Sorry for this stupid entry i guess. I just don't know what to write about. Ada banyak je benda jadi tapi tak sempat nak taip sebab kekangan masa and internet. /you have to know aku duduk bilik hujung koridor okay so wifi tu bolehla tahan em takpe sis belajar bersyukur pls, huks/ 

Takpe. Benda yang aku nak tekankan kat sini adalah sekarang tengah cuti sem. Btw, for those matrik-leavers, harini keluar result en? Congrates lah to all of you! :) Bersyukur tak kira berapa pointer yang korang dapat eh. Itu semua rezeki yang Allah dah tetapkan untuk kita semua. Tak semestinya pointer korang teruk korang takdapat apa yang korang nak. Lagipun, Allah bagi apa yang kita perlu, bukan apa yang kita nak. Allah knows what's the best untuk hambaNya. Save that in mind okay? C;

Gtg i think. Actually have a lot in minds that i want to spill out here but think it might be not necessary for do that now. Maybe later, maybe. In shaa Allah. 

/entry takde gambar lah kalini/ OK bye!

3 comments:

Anonymous said...

seronoknya tgh cuti sem. saya nak abis dah. ahad ni balik T__T

Unknown said...

halo there :) spend ur holiday wisely hehehe.

Nur Fatihah said...

@ Mazni Munawar
ahah cuti saya pun kejap je. dua minggu je :)


@ Nurfaezah Abdullah
wuuu thankyou~~ :D