20 September 2011

Sweet Sour Teusday

Assalamualaikum :D
#title selalu ja nk gempak lebih :p
:


harini kelas aku ad PJK . oleh sbb km budak perempuan yg terlebih rajin malas so kmi tak bawak pun bju PJ, malas okeh ? kang bila pakai baju PJ , kelas 2 umaq /pj skali/ tak pakai lak, patuh km jaa yg PJ ? err, tamaw tamaww ! selalunyeaa km dok dlm kelas ja atau pun p dua umaq / library kn , tengok2 harini kmi kna p PADANG ! budak 2 umaq smua pakat pakai bju PJ, ngeng punya kawan, kot nk habaq kt km kata nk PJ ! erghhhh ><"
geram tu geramlah jugak, tpi aku pun maen bola gak /pakai bju sekolah tuu/ HAHA , syiokk kot maen bola ngn syida :D pastu kami semua pakat balek kelas . yg mangkok mangkok ayun /budak laki/ tak reti nk balek kelas kut, pakat lupa dh jalan nk mai kelas XD ! depa maen smpai dekat empat masa sbb lepas PJ , waktu P. Islam /ustazah tadak, p kursus/ 
#budak laki kelas aku jenih pulun maen bola tapi depa bukannya terer sgt pun :pp . ^^Y peace wehh semuaa ~!
and and , waktu BI tu kan, /waktu pagi time meneroka bilik guru, jumpa teacher, teacher kata time BI wt grammar smpai habeh/ incik guru muda kmi ~~> Farhan / Pa'an boleh pulak dok tidoq dlm kelas, mentang2 teacher tak masuk , aku ni /cece, gaya seorang PKK/ p lah gtw dea teacher suruh buat grammar tu kan, boleh dea jawab : buku dea tinggai kat loker, kertas yg teacher bg tu pun sma ! bukan harini Literature kea ? 
/sukati cgu le nk ajq ap kn ?/ aku ngn adawiyah geram kt dea, kmi lah repot kt teacher ! alaaa, ingatkan teacher nk marah pa'an, nih dak, teacher boleh senyumm ja :))
balek kelas, idea jahat aku + adawiyah nk pekena pa'an, kmi kata teacher marah dea, patuh dea pun kalut lah nk tulis perkataan2 tu, HAHA ! pastu km pun habq kata memain jaa , syiokk tengok dea terkena :p . pastuh teacher masuk , alamakk ! teacher marah la pulak ,
aiseymann, tpi takpaa, pa'an yg kna teruk skali sbb dea kan 'Incik Guru Muda' hua3, padan muka hiangg ! #kejamnyaa aku
masa Sejarah pullak, cikgu Shikin gtaw kn,kn , yang kmi takjadik periksa 31/10 ni sbb jabatan suruh buat cepat2 takut nnti banjir, tak sempat nk priksaa /mcm tahun lepas, esh2, syiokk lah msa exam last year tahun lepas/ maybe kmi periksa dlm berapa belas haribulan ntah ? erk ! /tersentap jiwa/ dah lettew folio Sejarah un ta siap lg ! ouchh , banyaknyeaa keja ceq , huhu :<


kalu lagu ni , online terpaksa DIHADKAN buat sementara /sampai habeh exam/ 
and and . . PEMEBERITAHUAN : if ad sesiapa yg aku tulih kt shoutbox dea kata follow tpi aq tak follow tuu , MINTAK MAAF bebanyak sbb nya ntah pasepa aku taleh nk follow org pulak ! bila dah follow, check2, tak follow pun, sorry eh ! 

ngeee ~ time sebelum balek tadi, tadak cgu , so kmi smua pakat prepare utk Majlis Hari Raya besok ni ! km semuaa pakat susun susun meja, kemas kemas kelas gitu je lah ! 
and amni lah orang yg paling semangat nk kemas tuu :> hehe O.o


so, mintak2 majlis esok ni berjalan lancar keyh !

kbai, Assalamualaikum :D

No comments: