03 September 2011

taktahu nak letak tajuk apa ?

Haipp semuaa , eh , Assalamualaikum . . 
erm , harini dah hari raya yg ke lima eh ? mood raya aku dah hilang weih , mmg raya tahun ni takmacam raya tahun lepas lah ! (mmg takkan sama punyaa -,-")
lusa dh start sekolah balekk , adoiyy T^T , haritu kalaw boleh takmaw cuti sekolah , la nie kalu boleh takmaw la cuti sekolah ni habeh !
Bila cuti panjang nak sangat sekolah. Rindu kawan dan cekgu lah katakan. Bila sekolah buka, nak sangat cuti. Fitrah insan yg bergelar pelajar -.-'
credit : kady #sorry eh amek ayat hang tak habaq ,
seriously aku cakap , aku nk update blog pun malaih ! tataw pasepa , online fb ? erghhh , fb tu jadik serupa ap pun aku tataw dh weih , dok update fb tu pasepa tah ? biaq la style lama tuu , senang ja aku nk online , ni p update mcm ap tah ! #agak kebengangan seikit >,<
dh tu , keja kolah aku haram tak sentuh lagek , bijak sungguh cik nurfatihah nie ! boleh jadik pelajar contoh nie ! herhhh ~ 
hah , duit rayaa ? masyuk dak weh ? $_$
haha , aku dpt sikit ja kut tahun nie , ya la kn , dh besaq panjang ni mna ad org nk bg duet raya sgt , XD 
okbai , aku nak p sambung wt kerja sekolah yg bertimbun nuu ! 

TERIMA KASIH | THANK YOU | SYUKRAN 
kpd blogger2 yg dh follow blog nie , taksangka dh ad 62 followers
#sy kan new blogger lagik ,

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia !

6 comments:

Lil'Caliph said...

duit dapat sikit eh? kmi dapat banyak dri thn lepas.. yeyeye~~~ ada pakcik yang baik hati bagi kmi RM10 setiap sorang.. hehe~ bangga ada pakcik gitu..

Nur Fatihah said...

@Nurul Najwa
kmi dpt kurang dri taon lepas maa T^T

Lil'Caliph said...

alololo.. hehe.. kmi bangga~!!

Nur Fatihah said...

@najwa
huhu , takpaa la kmi dh besaq , mmg tak dpt duet raya dh :p

ME CTCT said...

hehehehe...tahniah2...da nk dkt sertaus tuh...truskan blogwalking ye :D


http://khayalan27.blogspot.com/

Nur Fatihah said...

@CTK
masheh2, :D