25 September 2011

password FB

Assalamualaikum . 
hello duniaa ! selamat petang !
dengan ini aku mengumukan bhw PASSWORD FB aku telah pun ditukarkan oleh mak aku so lepas ni aku dah tk leh nk online FB lah ea !
erk, mesti korang kata : elehh, yg tu pun nk kecoh !
esh ! mestilah kecoh ! hua3
sbb PASSWORD FB ditukaq :
~> exam last year dah dekat 
~> tk maw focus dekat fb lebih drpd study :p
HAHA xD tpi kn, password FB je yg tukaq . blog dop punn !
hah, kalau2 lah aku online lepas ni, tu bukan aku eaa !
#woishh, hantu mna nk bukak fb aku lak ?
ermm , i will miss my FACEBOOK WORLD so much :')
rinduu kawan2 dekat fb ! #ouchh, so gedik :p
hello hello , last year exam ni penting taww ~!
dah le tu, next year aku nak amek PMR pullak :O
ohhh , tidaaaaakkkkk ! 
kejap je masa berlalu kan ? 
mcm baru kemarin ja aku masuk darjah satu, HAHA
/stop mengarutt/
btw, sp nak contact aku, calling calling oke ? 
atau pun , korang buat semak jelah dekat shoutbox tu xD

kbai, Assalamualaikum.

5 comments:

Lil'Caliph said...

weihh.. mcm kmi jer.. err..cuma kmi deadactive.. :)
btw, lepas ni maybe kmi x bukak blog jugak..

Nur Fatihah said...

hah, nih ad budak nma Amir Rafiq ke hape tah says : gluck to najwa ! hoho xD km tukaq pass word sbb kalu deact kmi still taw password tu.

ME CTCT said...

waaa...mak pon pandai bukak fb..hehehehe... xpew yunk study dulu, nti online sampai lebam :D


http://khayalan27.blogspot.com/

FarhanahAdzlan said...

gud untuk final exam=)

Nur Fatihah said...

sis CTK : semestinyaa ! HAHA
sis Farhanah : thanx:)