01 October 2011

Musang ohh Musang :]

Assalamualaikum readers, bloggers and stalkers !
wuiss, lamo bebeno teman tak menghapdate blog
#apsal aku jd org perak ni ? arghh ! abaikan .
yeah !
> WELCOME OCTOBER ! GOODBYE SEPTEMBER <
erm, aku takdak mood nk update lah ,
mybe sbb dh nk exam kot ?
so, aku jadi C.U.A.K semacam ja nih !
ohh, erm, kelmarin kami /aku + sal +aina/ p usha anak musang !
sal jumpa time nak mai KKQ uh !
anak musang tu dok kat dlm longkang !
#dea nk test berenang kot dlm longkang tu xD
camna musang tu boleh ad dlm longkang tu aku tk taw lah !
aku dgn beraninya p tunduk, nk tengok musang tu dgn lebih dekat, kira mcm nk zoom lah . HAHA ! 
sekali musang tu gerak kepala dea ja, tiga tiga cabut lari !
#penakut betoi lah ! 
tpi kan, bg aku lah kan, musang tu comeyy :]
#hakhak, pelik bebeno budak ni, musang pun dea kata comel
ce tengok gambaq neh 


comey kan , comey kan ? :3 hakhak

Gud Luck to all PMR candidates. 
All the best ea sis and bro !
Assalamualaikum :]

3 comments:

Solihah Irsyadah said...

x ajaq nan pown??..merajok nie..

Nur Fatihah said...

hikhik, time kmi p tu hg bru mai KKQ lah! :p

FarhanahAdzlan said...

mak musang tu mesti tngah cari anak die..
Kecik2 memang comell..dah besar..
paham2 je lahh..hahaha=)