25 October 2011

Skpauh ! :')

Sekarang ni mata aku pedih, dah mcm nk nanges pun ada. Jangan buat drama air mata kat sini fatihah. Nak tahu kenapa ? Sbb tgh makan KFC Hot n Spicy neh. Saja nk buat gimik lebih lebih sikit #gedik. Ehh, salam tak bagi pulak, Assalamualaikum. Hey, apesal aku update blog lagi nih? Mentang mentang esok cuti, takde exam, nk onlinee je kerenye. Hah, btw, tadi aku pergi sekolah rendah aku, skpauh. Ada wt Hari Kantin. Kan cuti en, so ajak lah dua tiga org geng aku pegi. Hehe~ seyes, lama gila aku tak jejak kaki aku kat sekolah tu, lepas kuaq sekolah msa darjah enam /tahun dua ribu sembilan/ aku tak penah pegi dah pun. La ni dah tahun 2011 pun, dua tahun derr ~! Banyak perubahan kut. Aku pergi tu pun bukannya membeli sangat, nk jumpa cikgu2 + kawan2 lama + ex boyfie ja. Ex boyfie ? Teett~ kantoi. Aku pegi skpauh tu ngn fatihah mansor + qistina. Then kat sana, jumpa lah ngn haziqah, along, atikah , munira, solehah. Tu kawan yg tk sama sekolah menengah ngn aku lah. Lagi lagi, jumpa lah bebudak laki, geng nakai nakai dulu neh. And, aku pegi lah melawat kelas aku, laiberi, lagi lagi port aku masa jadik senior darjah enam dulu nih. Senior lah sgt en? Aku rinduu kawann kawan enam Gemilang ! Rinduu sgt2 :') Dulu kita smua mna ada nk gaduh2 sgt en? Semua happy go lucky jek. Bila masok sekolah menengah, tkde dah kwn2 mcm tu, #lari tajuk dah weih. Tak puas kot dok dua jam je kat skpauh. Kalau boleh nak duduk sehari suntuk kat situ, ngn kengkawan lama en? Lepasni taktaw bila lagi aku boleh pegi skpauh tu. #sedih sedih T^T Huhuhu~ 


Aku jumpa guru kelas aku yg paling baekkk ! Cikgu Rohana. Lama tak jumpaaa cekgu :'> Naseb cikgu ingat saya lagi. Hehe ~ 

I'm trying to hate u ! Because i don't want to fall in love with u. Stop make my heart hurt ! :'>
 Lalala ~ kenapa nih ? IDK, find the answer urself lah ! Kbai. Broadband aku yg teramat sangat baek hati dgn ini sengaja menyaketkan hati aku dgn melambatkan kadar kelajuan internet. Dea macam taw jek yg aku neh tak abeh lagi exam, sbb tu dea tk kasi aku online lama lama en ? Bijak punya broadband en ? #mcm tuan dea Ailebiuu broadband ! Muah2 <3

2 comments:

Atikah said...

Kami pown rendu hampa jugak .
Mwhaha :)

Lil'Caliph said...

uhuks.. tersedak + tercekik! CPR! CPR!