15 October 2011

senang je aku mintak maaf :>

Assalamualaikum semuaa :] *bajet byk org usha blog usang aku nih*
Apesal tangan ni tetibe rajen nk mengupdate blog entah ? Sepatutnya la ni, aku g bace buku nuh. Exam ! Exam ! 


Tpi kan, aku kna jugak update ni sbb ? Sebabnye aku nak mintak maaf lah dekat pihak pihak tertentu yg dah membaca post aku sebelum ni and membuatkkan dea terasa ngn post aku tu. 




Ekceli, bukan aku dah warning kan ke ? Jgn baca if takmo terasa ! Tpi, dea tu degil, kepala batu *macam aku* Nak jugak bacanyee, so kan dah terasa ngn ayat2 pedas aku tu. Well, aku kena akui lah, mulut aku ni laserr yo ! Tangan aku ni pun dah seiring dgn mulut tahap kelaserrannya. Dekat kelas, kawan aku /Farah Husna/ selalu tegoq kelaserran mulut aku ni. Tpi nk wt gena an ? Kdg2 tu aku TERlepas cakap. *TER lah sangat kn ?* Tpi, selalunya kalau dekat kelas, aku akan cepat2 mintak maaf, lgpun budak budak kelas aku semua sporting *mcm aku :p* and deorang semua faham perangai aku mmg macamtu. Mulut aku ni kan jadik laserr pun sbb terikut akan /Amni Atiqah/ dea lah mentor yg setia mengajaq aku jadik semakin laserr setiap hari. Hehehe~ lawokk ja Amni ! 


Lagipun dah dekat nk periksa nih, sakgi tak berkat lak ilmu yg hampa semua share dekat aku tu, lepastu aku takleh nk jawab periksa. Y^Y huhu~ aku takmaw lah jadik lagutuu ! So, aku di sini ingin meminta maaf sepenuh hati dgn hampa semua, lepasni aku buat lagi tak buat dah kot.


Maafkan aku andai ada terketelanjuran kata yang bisa menyakiti hati kamu. Aku juga manusia biasa yang sentiasa melakukan kesalahan samada sedari ataupun tidak. Y^Y
kbai, Assalamualaikum :]




No comments: