13 October 2011

Lakonan KITA !

Alhamdulillah . Akhirnyaaa dah MERDEKA ! Yeay ! PMR dah habes ! #hak2, bajet jadik budak form 3 sat naa . Adoyai~ banyak lah merdeka kau tehah ! #di saat ni, teringin lak nk jadik budak form three ! ngeee ~ Exam mgu depan tuh boleh hang dok mengadap netbuk lagi ! org laen semuanyaa tgh mengadap buku, boleh dea watlek jaa ! 
#ehh, aku mengadap buku ap, mengadap mukabuku. muahaha xD
... oke ekceli taktaw nk update apa ! sudah kekeringan idea kerana terlampau study ! terlampau study ? K, tipu je ! xD



Pemberitahuan : Entry di bawah hanyalah sekadar luahan hati ku ^^
jangan bacaa if hampaa takmaw TERASA !
awat kita asyik2 nak gadoh ja ? awat kita semua takleh berbaek baek ? hmpa semua syiokk ka dok kelai2 mcm ni ? dah nk dekat exam ni weihh ! hmpa maw kaa study dlm keadaan tak tenang mcm ni ? Takleh masok otak taw dak ! Aku yg tak terlibat dlm kes mpa ni pun kena tempias dea taw ! dulu aku pernah la terlibat gak dlm satu masalah ni, tpi dulu lah kn, la ni aq baek dah, dah azam dah takmaw gaduh2 :D . Please la wehh, tolong stop gaduh mcm budak2 ni. Hampa semua dah besaq kn ? Tpi kan, kadang2 aku harap jadik budak2 balek sebab ? 

betul kan quote dlm  gambaq tu ? :3 hehe
btw, kisah yg aq cita kt atas tu kn, dh berlalu dah pun ! Alhamdulillah, dlm masa satu hari ja depa semua dah abek balek dah ! Best kn dpt kawan2 mcm kawan2 aq ni ? Kejap je gaduhnye, lepastu baek balek lah kn ? Erk, ekceli aku pun taktaw lahh berapa peratus depa ni betui2 dh baek balek. Mungkinkah sekadar lakonan semata mata ? If hampaa nk taw lah kn, budak kelas aq ni dh mmg boleh dpt awards best actress taww ~! Wauuu ~ sejak bila lah kelas aku jadi pentas drama nih ? Haa, depaa semua mmg pandai berlakon tambah2 lagi ....... tu ! Lakonan dea mmg mantap ah ! aku kagum ngn dea sbb aq pun takleh lg nk 'berlakon' smpai tahap dea tu ! >.o Aku pun berlakon gak, tpi kadang2 je lah ! :p #if hg terasa sorry naa :> 
Last but not least, tudung sama2 biruu , biru ke ?  Arghh lantaklah ! tpi hati tak sama kaler ea ! Kbai , Assalamualaikum :]
Ukhuwwah fillah abadan abada 


4 comments:

hIdayah 97 said...

aq pun nk jd bdk2 blek ! bez je kn,,xdek gduh2 nie,,huhu,, :)

StuntWomanWho :) said...

ta baik gaduh3 :) ehehe

Nur Fatihah said...

@Mish eika :) : betol3
@hidayah : jomm jadik budak2 :p

hIdayah 97 said...

ngehehe ! jum3,, :D