28 October 2011

Tralalala ~

Yeah ! Jom semua kita jerit sampai keluaq anak tekak! Err, lupa nak bagi salam pulak,hehe. Assalamualaikum. Harini, tanggal duaploh lapan oktober dua ribu sebelas, exam aku dah habeh ! Finally, muncul jugak saat saat yg aku tunggu neh ! Aku merdeka harini. Buku buku form2 dah boleh simpan kemas kemas dalam kotak kut. Minggu depan kena hantaq buku teks dah. Adeiyy~ Ntah cukup ke tidak buku teks aku tuh. Mintak mintak tu cukup aa. Err, ade perubahan ak dekat blog aku neh? Dah jadi kale biru biru gitu. Bosan lah kan asyek asyek buka blog kau kuar kale ijau je. Sebab tu aku tuka jadi kale biru neh. Sejuk je mata memandang. Mata aku aa, kalau mata hampa semua tataw lah, tahtah ada yg saked mata bila buka blog ni. Huhu~ Header tu lawa ak? Komen komen lah. 

"Komen anda sgt dihargai :')

Kesian sgt bunyi nye an? Haha XD K, lepasni dah takpayah mengadap buku. Kite hadap mukabuku je. Boleh la onlinee duaploh tiga jam enamploh minit :p. Oh yea ! Tadi exam Mathematic Paper 1 ngn Sejarah. Math tuu okey aa. Boleh jawab lah en, mintak mintak boleh skor aa sbb paper 2 aku sudah hancuss T^T Sejarah pulak ? Ceq taksempat nk bacaa aa. Itulah, suka sgt study last minute, nanti result pun dapat nk last last eh. Kawan kawan, jangan tiru perangai baek saya neh :x Sebab nanti korang akan menyesal tak sudah sudah mcm aku. Tapi takpe, kite enjoy dulu skrg neh ! Lagipun tahun depan baru nk taw result dea. Lek aa, final exam ja en ? Lalala ~ 

Senarai tugasan untuk dibuat //tugas lah sgt :p . .

  • onlineee fb //hari hari aa
  • update blog //maw boleh nk update hari hari gak :p *pulunn*
  • makan tido | tido makan //rutin harian
  • buat Folio Sejarah //neh eden tak gemar neh =.= ade sesape nk tolong ak? :3
  • nak edit blog :D


 Pfft, HAHA XD K aa, nk sambung edit blog neh. Kbai, Assalamualaikum :]
sometimes i wish i was a little kid again . . .
skinned knees are easier to fix than broken hearts . 

5 comments:

owlbethere said...

trololo.. kmi org first komen ke?? hakhak..teruja~ eh2.. tukaq header? shomey2 ^^

Nur Fatihah said...

yaya ! tahniah tahniah:p hoho~ tenkiu tenkiuu :3

Lil'Caliph said...

weih.. tu kmi lah.. terkomen guna acc kak kmi

Lil'Caliph said...

mintak hadiah! kmi komen yg first! xD

Nur Fatihah said...

amboi ~ nak hadiaah tuu! tunggu aa duaploh taon lagi, smpai aa hadiah tu depan umah hampa :p