30 October 2011

Today was a Fairytale.

Yesterday is History

Tomorrow is a Mystery

Today is a Gift. That's why it's called Present.

Assalamualaikum :> Err, aku dapat MMS quotes tu dari Hotlink pagi tadi. Ekhemm, tajuk tadak kena mengena okey ? :3 Eshh, aku bosann aa dok kat rumah, aku nak p jalanjalan gak. Macam Farah Husna kan, kelmarin dea p Langkawi tu. Arghh~ Jeles gilaa >,< Aku neh? Nak p mana? Dok terperap ja kat dalam rumah. Mengadap lappy neh. Bosanbosanbosan. Dush! Esok isnin aa. Sekolah la pulak. Boleh dak bagi aku duk kat umah ja? Aku nak amek MC sebulan. //macam Sal :p Dok di rumah bosan. P sekolah lagi la bosan. Bukan nk belajaq dah pun. Cekgu nak bagi result je lah. Cakap pasai result? Tetiba aku jadi cuak seyh. Aku dah tak ingat apa yg aku jawab time exam haritu neh. Mesti banyak salah kan? Cuakcuakcuak! Takmau p sekolah aa. Sesedap rasa aku ja takmau p sekolah. Nak kena ngn mak aku boleh aa. Dahtu, folio taksiap lg T^T. Dapat aa balasan, haritu tak gelut nak buat. Neh esok lusa dah nak kena hantaq baru kalut. Kami taksiap bahagian Elemen 3 tuu ja. Dah la kena buat karangan 'Apa peranan sekolah dlm mewujudkan perpaduan dlm kalangan masyarakat' Dah aa aku neh bab bab karangan neh lemah cket. Aku terer buat karangan budak dajah enam ja. Tak sedaq dah form2. Werr~ Awat tanya kami? P tanya pihak sekolah ngn masyarakat aa. Depa tau aa. Agak agak mau jawab gini lah kan, cekgu Ashikin nak kata apa ek? Haha XD Bertuah punya budak kan ? 



#neh anak sedara aku ? comey kan ? Macam aku. Perasan ? Kbai.

2 comments:

Rara. said...

mc sebulan? best best best :)

Nur Fatihah said...

kalau boleh mmg nak aa. tapi takleh lah kn? hehe~