01 November 2011

Aku dan November

Assalamualaikum :> Kelmarin aku tk update kn? Haha XD Terlupa nk update lah. Adoiyy~ Aku terlalu sebok dok buat Folio Sejarah dgn Hidayah semalam. Alhamdulillah, siap jugak akhirnya. Esok dah nk kena hantaq. Dahdah, aku takmau pkiaq pasai Folio tu aa. Buat serabut kepala ja. Erk, aku baru dapat result Math ngn KH. Math tu? Mulamula aku dapat B. Then, ada pertambahan markah + soalan bonus lah apa lah. Pastu, Alhamdulillah. Aku dapat A jugak. 

Thank you Allah . Thank you Teacher Siti Sakinah. Thank you mak, abah.
Oh yea! Tadi en, kena hantaq buku teks. Terbaekk lah! Berat gila. Dahtu dpt buku teks form three lak. Aiyark, semua tebaltebal meh. Nasebaek dopt buku teks barubaru. Jangan jeles oke? Haha XD Tak kisah la buku lama ka buku baru ka, janji tujuan nk belajaq kn? :3

Sesiapa nak baca, boleh mintak password dekat efbee oke? Neh masalah peribadi aku aa. Sedeyh maa T^T


Mungkin aku tak online efbee buat sementara waktu neh. Aku nk tenangkan perasaan aku dulu. Kalau online pun sekejap sekejap aja. Aku dah takdak mood nk online efbee. Hihihi~

3 comments:

Lil'Caliph said...

fatihah, kmi mintak mpa sabaq ja dgn 'dea'.. mesti 'dea' tu satu tgktn dgn mpa kannn.. ritu kmi un ad msalah. kmi nges gak ^^
takpa. luahkan saja ksedihn mpa. kmi x buat ayat pujuk2 nih. kmi luahkn ap yg kmi rsa ja. btw, sabar..

Nur Fatihah said...

masheh najwa! kami syg mpa. mpa faham kami, err selalunyaa lah. hehe~

Lil'Caliph said...

sempat lagi kutuk noh!! takpa2..