13 November 2011

New Look :3


Assalamualaikum. Hoho, kemaren aku tk update apapa pun kan? Hmm. Bukan apa, takdak idea nk update pasai apa. Blurr doe. Aku nk blogwalking pun takleh sbb broadband neh buat hal. Jeles lettew. Haha xD Esok sekolah lagi. Tpi tkpa, minggu last neh boleh balek pukul 1.30, kira oke lah kan? Dok wtpa tah lama lama kt kolah tu. And esok gak start SPM kan? kan? Chaiyokk kakak2 and abang2 yg dok kat block atas tu yg suka buat hingaq bila turun tangga. And kelas aku lah yg jadi mangsa pencemaran bunyi tu. LOL xD Good Luck aeh! Bagi semua boleh score straight A's! Aminn.

Trololol, aku tuka template doe. Aku guna template designer je. Muehehe. Simple je kan? Boleh gak edit bagi lawa lawa guna simple template neh. Tapi kena pandai pandai search tuto aa. Kan kan kan? Lalala~ Kbai. Takdak idea nk update. Tak sabaq nk cuti sekolah. Kerja Rumah Terancang pun melambak. Thengsss a lot teacher ! Sayang teacherr. Bagi la lagi. Huft. K, aku sedaq tahun depan nk PMR. Kena buat banyak latihan, ulangkaji, revision, blablabla. Malas nk amek taw. Bagi la aku cuti kejap. Impak exam aritu neh pun tk hilang lagi ne. Masih berbekas di hati kepala otak. Hmm.

Nk promote blog kawan aku kejap. CLICK HERE ! 


And .. 
Good Luck to All SPM candidates. Straight A's! InsyaAllah :)

2 comments:

hIdayah 97 said...

hehe,,jgn la cenggini,,malu lah dok promote2 blog aq ! isk3~ hehe,, :D

Nur Fatihah said...

hikhik, laa taw ka tu blog spa? LOL XD