20 November 2011

20/ 11/2011

Kemana kamu menghilang wahai sahabat sahabatku? Yeah! Mau tanya kady ne, sah dea jawab : "depa nak cuti." Hmm. Bagus la jawapan tu =,= Terbaekk punya jawapan. Semua pakat tk online. Tinggai aku sorang sorang ja dok stalk wall hampa noh? Wei, aku bosan la! Hampa tk kesian kt aku ka woi? Aku nk chat ngn hampa ne. Kesian kawan hampa ne. Dea dh start cakap ngn screen netbook dea dah. Mau taon depan jumpa, belain dah jadinya budak ne. Hoho :3

Hah. Semua pakat hilang! Hidayah dah deact fb. Najwa pun sama, tpi tkpa. Dea dok online guna fb 'invisible' dea. Dapat jugak chat. Err, aku nk deact fb jugak! Tpi takleh la~ Amni plus Nasihah? Dua dua macam berjanji tkmau online nmpak? Hmm, sepakat membawa berkat =,= Husna? Tetengah malam baru nk kelih dea online. Ni mesti kes curi curi online ne, tkmau bagi kantoi ngn mak dea. Haha :p Husna, aku melawak ja nah? 

Kerja rumah terancang BI ! Banyak woo~ Nasib lah kan? Essay ada 12, summary lak 10. terbaekk lah kan? Mau aku? 1 essay pun amek masa seminggu. Haha. Bila nk start buat pon tatau. Dok online ja kerja dea. Hmm, Folio Literature lagi. The Railway Children ♥. Kbai, nk oud sudaa. Menunggu org online, tpi dea tk online2 pun. So? Kita oud je laa. Petang ni online balek. Nak p buat keja BI tu! Semangat ne~ Hihi :]

Tarikh harini lawaa doe! 20/11/2011 Buat tajuk p lahh. Tataw nk letak apa dah :p

2 comments:

SHAHID said...

weh , rindu hmpa tehah . nak nanges pon ad. huu

Nurfatin Farah Husna said...

tu kmi yg komen tau tehah tau . yg atas tu . bukan sepupu kmi . muahahaha :D