09 November 2011

Takmau p sekolah :>

Assalamualaikum :)
Huft, broadband lembap kalah toknek siput sedut aehh =.= Harini semua dah mula sekolah balek kan? Tapi ada jugak yg pandai pandai buat cuti tambahan. Almaklumlah, depa sendiri yg tadbir sekolah tu, kan kan kan? *sapa takmai? agak2 rapat dak aku perli hampa :p* Takpa takpa. At least aku p sekolah, dpt gak taw markah BA + PI :) Boleh taw markah org yg takmai tu. Kalau depa mai, sah aku takleh taw. Haha, baguih gak depa takmai. Sejukk ja kelas tu~ Haha xD

Aaaa, aku bosan gilaa p sekolah tadi. Takdak nk buat apa. Amni un takmai. Kalau tidak, leh suruh dea cita pasai kem yg dea p haritu neh. Werrr~ Akibat termelampau bosan, kami maen batu seremban. Kami p kutip batu kat bawah tu. Setaii dak? Buat dunno ja. Nak maen punya pasai. Tapi kan, seyess aku geram bebai gila gila aa waktu maen tu. Huft! Nak tw pasaipa? Aaa, aku kalah ngn depa >,< Kfine, aku taw aku tak tererr *sobbsobb* Dahdah, meluat aa maen batu seremban. Esok aku bawak congkak nah? Haha. Tah esok aku nak mai ka dak. Hurmm~ Esok yg sah sah dah takmai sekolah, Adilah + Sofea + Hidayah. Rinduuu hang la Dayah~ngek

Aku, aku, aku dah taktaw nk taip apa. Esok jom kita pakat pakat tak p sekolah nak? Haha. Idea jahad. Tolong aku rekacipta alasan jap. Aku takmau p sekolah neh~ Pleasee. Pleasee. Pleasee. Haha. Ouhh, ada adek comel tag aku dlm satu link neh. *adek eh?* Nanti kalau rajin, kite join eh. 


Neh result PI + BA kami. Bukan nk menunjuk kata aku ne pandai ka apa ka. Dah takdak apa nk tulis, aku nk share aa pasai result. Sorry k kalau ada yg meluatt ngn post aku kt blog ne. 
I'm not perfect like you!
Pendidikan Islam : 93 
Bahasa Arab : 87.5 *ada point tuu*

3 comments:

Lil'Caliph said...

tau pun org meluat tgok markah dia! :P
makcekk tgh jeli.. yuyu *sobsob*

Lil'Caliph said...

fatihah..fatihah..fatihah! ingat tak password utk post kmi yg ni: http://dorkdiary97.blogspot.com/2011/08/my-confession.html
kami nyanyuk

Nur Fatihah said...

aaa, makcek meluat? huhu T^T ingat kot. sat nk p test :p