02 November 2011

U Smile , I Smile

Err, update lagi ? Aahh. Kesah lak! Blog aku! Sukati aku aa nk update berapa kali sehari pun. 
Korang korang. Korang suka tolong kawan korang tak? Sukeeww ? Kite pun suke jugee wak. K,stop merapu meraban. Geli aa. 


saya suka tengok senyuman kawankawan saya ,
saya taksuka tengok deorang sedih ,
saya sanggup buat apa saja asalkan deorang gembira ,
biarlah saya menanggung kesedihan berseorangan ,
kerana . . 
dengan senyuman dan kegembiraan mereka ,
mampu membuat kesedihan saya beransur hilang ,
mampu membuat saya gembira bersama mereka ,
indahnya sebuah persahabatan ,
manisnya sebuah ukhuwwah kerana Allah .
>semoga persahabatan ini berkekalan hingga ke akhirnya<


Aku tak reti nk bermadah puitis. Aku bukannya minat sgt bahasa melayu. Aku bukannya penggemar seni sastera. Aku adalah aku. Mintak maaf lah kalau terdapat kesalahan dari segi penggunaan bahasa dan tatabahasa. Haha XD Ayat skema . 

No comments: