18 November 2011

♥ 2 Ali '11

Hmm, aku sedih. Harini semua pakat update pasai hari last sekolah kn? Aa. Aku nk update jugak! Tpi, seyes, harini mood aku dah hilang. Aku makin sedih dan sedih! Tadi hidayah msj aku, tpi aku nk tidoq. And aku tk reply msj dea. Mesti dea terasa kan? Hmm, salah aku jugak. Then, aku online efbee, dri pukul 2 kot smpai lah la ne. Sebab? Semata mata nk tunggu org tu online. Tpi, aku tetidoq lah pulak. Tetiba aku terjaga, teroih online! Dea baru aj lepas online dekat setengah jam yg lalu and now dea dah tk online. Arghhh! #hangrasaakurasaapalani? Stresss kot! Dah la, mau org baca post ne pun dh rasa stress sma apa? 

K, tadi kat sekolah, atau lebih tepat lagi, kt 2ali. Kami buat mcm cabutan bertuah k? Letak hadiah yg kami bawa kt meja tu, then lekat numbe! Yeah. Best lah jugak! Walaupun budak laki dua tiga org ja yg bawak adiah tu. Ciskek betol lah kn? Haha xD Ada satu hadiah tuu, aku + kami semua admiree sesangat! Hadiah kotak pensel. Comel je~ Hehe. Rupanya tu hadiah yg Erfan bawak! Haha, oke lah kan? Boleh guna utk taon depan :D 

Aku dpt numbe 20! Hadiah tu Azzah yg bawak! Amende lah benda tu kn? Pembalut dea gambaq Smurf. Alahai~ comel je. Then aku bukak lah. Well, bukan aku ja yg bukak, semua pakat bukak. Haha. Rupanya file! Oke lah tu. Boleh guna! Thengs Azzah :) Then, hadiah yg aku bawak tu, dpt kt Adilah! Hmm, harap dea suka lah kn? And, thanks jugak kt Salsabila. Sebab dea yg membantu kami tadi ne. Hehe. Tkpa tkpa, dea bakal jadi budak 3ali taon depan! 


Amende nih? Haha. Ni lah penanda buku utk kami semua! Budak 2ali ! Ne semua atas idea Amni Atiqah. Digabungkan dgn usaha sama aku lah. Aku edit k? Aku taw lah huduh. Tkpa tkpa, depa tk komen papa pun. Then, atas sponsor Ku Nur Zawani membeli riben. Jadilah penanda buku yg lawa comot ne. Muahaha XD Nilah kenangan utk kami semua :'>
ILOVEU 2ALI '11
Benci benci kat kelas ni pun, aku sedih woi nk tinggai kelas ne. Rindu aa kt kelas yg riuh rendah ne plus nakai plus skema ne. Hahaha. Woi hampa semua, jumpa agi tahun depan nah! Kita amek PMR sama sama k? 

No comments: