16 November 2011

Andai Itu Takdirnya

Tiap hari aku mesej kau. Tapi kau tk pernah balas pun. Hmm. Kenapa? Kenapa? Kenapa dgn kau ni fatihah? Stop it! 



Wee~ Esok kelas aku baru nk buat jamuan. Yeah! Lambat kan kmi buat? Hmm. Salah siapa? Aku ke? Yeah. Semua salah aku =.= Bagus la. Kan kan? Elok elok je kami smua rancang nk buat jamuan esok ne. Elok lagi rancangan cikgu cikgu tu. Esok ne ade majlis penyerahan rm100 kt murid2 ape tu. Then, ada majlis bagi result kt ibubapa what so ever. Huft. Err, msa cekgu bagitau tu, kmi semua dh takleh kosentret dah! Semua pakat dok bincang, nk wt gena besok ne. Tolong tolong! Aku stress doe. Huhu. Tu satu problem. Hmm.

Satu lagi masalah muncui! Wadeheck betul lah ken? Esok jugakk, kami semua akan p ke kelas yg kmi akn duduk tahun depan! Hmm. Parah! Masalah ne lagi lah parah. Sedih. Sedih. Nak nanges aa. K, i'm gonna lost my bestfriend! Err, nama d sensored kan k? Takleh gtau. If sapa yg tau tu. Diam diam dah la. Hmm. Bukan tahun depan ne takcampoq ka? Aku prefer dok 3asma drpd dok kelas 3ali! Meluat kot. Huhuhu. Boleh dak aku nk mintak tukaq kelas? 

Dahtu, kawan aku takdak pulak. Aaa, lepasni semua rahsia rahsia masalah aku, aku nk share ngn sapa? Dea ja yg paham aku! Dea ja yg tau perangai aku ne camna. Aa, aku kuat emo k? Dea ja boleh handle aku. Hmm. Aku akan rindu nk dok tepi hang. Nak buat keja gila ngn hang. Takpa takpa. Nanti hari hari aku p meloncat kat kelas hg nah? Tunggu na, tpi jgn halau aku lak! Hihi :3 Takpa takpa,walaupun kta tk sama kelas tahun depan. Hang belajaq leklok nah! Nanti form4 kita dok kita dua lagi nah? 
Hang ngn aku ngn kita semua kena dapat 9A PMR nah!
*ayat tunggang tebalek*


Hmm. Apa lagi aku nk update eh? Haa. Mintak mintak jamuan esok ne berjalan dgn selancar lancarnya. Amin. Mau kelam kabut? Parah aku! Hampa taw dak? Hmm, hampa tktau! Aaa, banyak masalah yg aku kena handle la ne. I need someone beside me now ! Oyeah. Title tu aku copy tajuk novel. Tataw nk letak pa dah. Biarkan je lah :p Kibai. 


p/s : Nurul Hidayah + Nurfatin Farah Husna, takpayah la deact fb. Hmm. Sedih sedih :/

No comments: