27 November 2011

Sembang-2 wif Amni !

Assalamualaikum. Hallo hallo. Blog aku acane? Loading dea cepat ke idok? Fiuuu~ Tetiba pulok tanya soklan gini. Hihi.

*kawaii ! loikee <3*

Oke-2. Tadi dok bergayut di telepon ngan amni. *kami bukan monyet nah* Hakhak. Amni lettew, telepon kami. Lama aehh tk sembang ngn dea. And, amni teramat sangat bijak. Telepon kami guna ncet mak dea. Baguss kan? Ncet dea ada kedit, tpi expired. Huahuahua. K, nonsene. Ekceli, kami un tatau nk buad apa. Terlampau bosan dok kt umah. Naseb amni tepon tatsat ne. 

Amni tepon sbb tanya kami pasai Folio BI. Haeshh. Rupanya dea taktau papa un pasai folio tu. Dea bukak blog kami, terus dea tepon tanya. Naseb dea bukak blog. Mau tidak? Tunggu hari pendaftaran ne gamaknya baru dea nk tau pasai folio tu. Thehee~ *padan muka* Dahtu, dea letak nfon kejap. Sakgi dea tepon balek. Ngeh-3.

Lepastu, dlm 5-10 minit.. Dea tepon balek, guna ncet ayah dea pulok. Baguih betoi minah ne. Dea ajaq aku cara nk buad folio tu. Se-simple yg mungkin. Haha. Kan aku dh cakap, amni tu sifu aku. Terbaekk lha idea dea. Tenkiu tenkiu. Senang idop aku! Selesai dah separuh masalah aku. Alhamdulillah :')


Bila 2Ali nk buad reunion neh? Tk sabaq nk jumpa hampa semuaa! 

6 comments:

hIdayah 97 said...

nak taw jugak cra amni tuh ! haha,,msti dy suoh photostat kn? err,,haha ! :D
> MISS U t0oo ! nk jumpa ! ;)

Nur Fatihah said...

laaa, awt hg bijakk sgt? betoi la tuu, ptostet, hahaha XD jum buad reunion ?

hIdayah 97 said...

haha~ agk dah amni uh ! meme sempoi arr ! hahak,, jum wat ! aq pun rindu nk jmpa ampa smua ! ampa set msa,,then gtw aq naa~ huu ~ :D

Lil'Caliph said...

cunnnya gmbr kt post ni *angkat kening*

Nur Fatihah said...

upps, gmbaq kt fb dea lha~ hihi , sorry tk mintak :[

Lil'Caliph said...

hehe..xmrah pung. sja ja nk tgoq2 mpa.. kekeke