17 November 2011

Jamuan ! Hadiah dan Kawan ♥

Assalamualaikum :)


Yeah! Jamuan harini. Awesome ♥ I likee ! Hihi. Mula mula agak kalut lah jugak en? Dgn parents mai amek duet rm100 tu. Whoaa! Masyukk. And amek result tu. Hmm.  Tau dah result. Tadak nk terkezut aeh. Besa ja. Err, banyak gak orang balek sekali ngn ibubapa. Adalaa dua tiga kawan2 aku yg terpaksa balek kn? Nk buat gena. Tkdak rezeki hmpa nk join jamuan kita ne. Takpa takpa. Laen kali leh buat lagi kan? Haha.

Wee~ Banyak gak gambaq2 yg kwn2 aku tangkap tadi ne. Well, depa bawak kamera kan kan? Tapi aku takleh letak aa. Sebab? Aku tkde kamera k? Aku bawak nfon murahan ja. Sedih sedih. Hmm. Jamuan? Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar :D Kenyang dah aehh. Makan nasi ayam, lontong, cheese cake.  Lepas dah abeh jamuan, aku + amni ada agenda tersendiri. Muehehe. Kami p CMart doe! *tk sangka mak aku bagi p* Bukan nkmi dua ja, dayah ngn wani pun join gak. Alah, bukan wtpa pun. P FirstTouch ja. Kmi p beli hadiah hadiah utk esok ne.

Ciss. Idea Erfan lettew. Nk wt tukaq2 adiah pulok. Amni pun sokong. Siap nk buat mcm cabutan bertuah segala. Haduiyy~ Banyak sungguh idea depa depa neh. Aku taktaw papa. Camna depa suruh, aku buat ja. Nk taw dak aku beli apa? Err, mna leh bagitau. Haha. Tunggu esok aa, spa yg dpat adiah tu, dea tau lah. Kan kan kan? Tpi, mau boleh, aku nk hadiah Amni. Balut kemainn lawa. Tpi tataw benda apa. Tak sempat nk tengok. 

Aku bukan beli hadiah kt orang ja. Kat aku pun beli gak. Biaq aa. Dpt duit kan? Aku beli buku tu. Baek tak? Hihi. Jangan tipu tehah. Aku beli komik lah. Terbaekk lah komik tu. Sukaa ♥ ! Kibai. Penat lah. Esok hari last aku p sekolah utk tahun 2011. Hari terakhir jadi budak form2 yg nakai plus gilagila. Haha. 
esok 18/11 kan? hmm :/

4 comments:

Lil'Caliph said...

kot nak ajak org makan.. --'

Nur Fatihah said...

uuitt, lupa lupa , sorry, hehe~

Lil'Caliph said...

takpa2.. kmi un dah uat jamuan dah.. nanti kmi story ^^

Nur Fatihah said...

kk :) hehe