11 November 2011

Najwa and 11/11/11



K. Look at the date. Nice date rite? 11/11/11 :) Banyak org update pasai tarikh ni. Tpi bukan aku. Aku malas doe. Terlampau malas. Dah aa kebosanan dekat sekolah td neh. Then, balek sch ja, aku terus onlinee. Aku buka blog. And yeah, Najwa ad post something kt blog dea. Bila aku bukak and baca ja.. Aku cam nk nanges ja weh. *maaf terlampau emo* Tpi aku memey sedih aa. Dea kata dea retired dah kot dr Facebook, Blogger and so on lah. Tpi kenapa? Why? Awat? Pasaipa? Huhuhu. 

Rugi gila aku tk online semalam neh. Tk sempat nk chat ngn Najwa. Semalam dea online. Entah kenapa, aku  tk tergerak hati pun nk online semalam. Update blog pun tidak semalam neh. La neh, Najwa ada kat KEM. Kem apa entah~ Haritu dea ada gtau aku. Hope u r okay at there. Cepat cepatlah balek Najwa. Kmi nk mcj ngn hampa neh. T^T *tarik tisu*

Najwa. Najwa. Najwa. Walaupun kita ne kawan dekat FB ja. Tpi kmi rasa hmpa ne dh mcm BFF kmi taw ak? Walaupun kita bukan satu sekolah. Tpi kita ne rapat mcm kawan sekelas en? Haha xD *k, itu tk lawak :/* Hampa selalu dengaq masalah kmi. Hampa selalu bagi motivasi kt kami. Thank youuu. Lepasni spa lgi nk dengaq masalah km? Hampa dah deact. Huhu~

What I want to say to you :

  • kami akan rinduuuuuu nk chat ngn hampa
  • lepasni dah takdak sapa nk comment2 dekat fb kami, nk bgi notifications melambak
  • dah takdak sapa nk motivate kami
  • and and kami berjaya sahut cabaran hampa :')

Najwaa. Nanti kami  topup banyak2. Kami nk msj ngn hampa. Jgn tukaq numbe lagi taw. Najwa, kalau ada masalah kongsi kongsi aa ngn kami. Err, mmg kami takleh nk bgi nasihat yg berguna. Tpi, sekuran kurangnya kmi boleh jadi pendengar bgi maslah hampa tu ^^

Kk. Hujan lebat neh. Guruh berdentum dentam neh. Nk kena offline dah. Kang takpasai pasai rosak pulak netbuk aku neh. Babai and assalamualaikum.

Lima hari lagi nak p sekolah. Lepastuu, cuti ! Yeay :D


4 comments:

Lil'Caliph said...

makcek baru chek post ni.. lama tak guna tenet.mcm bdk baru belajar lak.. heheh~
masuk kelas A jugak eh thn dpn??

Nur Fatihah said...

aa, masuk kelas tu jugak. kelas tu ja yg campoq laki pompuan. huh :/

Lil'Caliph said...

huh?? kami tak paham. awat kelas mpa ja yg cmpuq? kelas lain x cmpuq psai pa? cer citer

Nur Fatihah said...

LOL. Nanti km gtau lha. kita chat naa :)