30 November 2011

Back To December

Assalamualaikum.
Header aku takdak kena mengena dengan org yg hidup atau yg sudah meninggal. And takdak jugak kena mengena dgn mood aku ka apa ka. Skgi org kata aku dok bercinta pulok dah. Bukan na. Aku saja nk tukaq header and jadilah seperti header kat atas tu. Ya, ayat tu /iloveu/ memang takleh blah --" Aku sedaq. Kalau ada sapa-2 tk berkenan ngn header tu. mintak maap lah ea. Aku buad header tu bukan utk menyenangkan hampa. So, sukati aku la. Kan kan kan?

Hmm. Lama aku tk update kan? *tipu* Baru sehari aku tk update. Hihi. Takdak idea lha. Tengok post aku yg lepas-2 ne pon pasai Giveaway ja. Aku amat ke-kering kontang-an idea saat ini. Kalau kena buad karangan 200 patah perkataan la ne, mau pengsan aku. Harini 30 November. *semua org tau* Esok dah 1 Disember. Kejap je kan, cuti aku tinggai sebulan je lagi. Macam lama ja ekh? Tpi pejam-celik-2, dah masuk tahun 2012. Ouhh, jgn cakap pasai tahun baru lha. Hw aku haram tk sentuh lagi T__T

Dua tiga hari ni aku dok edit blog je. Hoho. Mau ada org mintak tlg edit blog, laju je aku cakap oke. Tpi, bila bab homework, malas pulak nk buad. *apekepelik budak ne* Kesian kau hw, aku k pandang oun kau cuti ne. Tersadai lah kau kt ata meja tu. Entah bila aku nk bukak buku. Tak sedaq-2 yg taon depan ne aku dh nk amek PMR. Huuu~

p/s ; kawan aku dh rajen online la ne. I'm not alone kt efbee. Haha xD
; tajuk tu pakai letak ja >-<

No comments: