08 February 2012

Merentas Desa :3

*gambar yg langsung tkda kena mengena*
Semalam eh bukan semalam -.- I means kelmarin.. Ada kejohanan merentas desa kt skolah. K, mmg malas sgt nk p sekolah. Aku ni bukannya suka sgt nk bersukan sukan nih. Haha. So, dh penyertaan wajib en, lari je lah. And aku mmg sah sah la takkan dpt tempat pertama - kesepuluh tu. Memang magik ah kalau aku dpt salah satu tempat tu. Aku just dapat mata utk usrah je. Ok lah tu kan? Haa~ Lupa nk gtau, numbe aku ; B593. Lawa tak? Haha. Lepas dh penatpenat lari tu *cheh aku p kt usrah aku tu then aku dpt air 100 plus. K, mmg aku terlebih teruja sbb usrah aku je yg cikgu sponsor air 100 plus segala neh. Usrah laen manada. Bertuah an? Kekeke~ 
Lepastu lepastu. Acara penyampaian hadiah whatsoever tu. Memang aku tk dapat lah en? *sikit pun tk kesah :P And, my target usrah aku tu utk keseluruhan nye lah, kalau tk dpt tempat last mesti numbe 3. Memang yg tu je. Tengoktengok dpt naib johan. K, saya bangga jadi ahli usrah Tabuk. :D So, johan dea tk laen tk bukan usrah Badar (merah) Alaa~ Memang tiaptiap tahun pun badar je yg dok dpt johan. So, mmg tk heran langsung -..- Then, habeh lah pasai merentas desa segala neh. Harhar~
So, harini pulak. tadi waktu KH kami buad kerja kayu. Kena potong kayu tu sendirian berhad k? Guna gergaji lak tu. Cikgu tk tolong potong kan kayu tu dah thun ni. Uhuk TT^TT Thun lepas cikgu tlg lagi. But, not this year -.- Takpa-2, pengalaman guna gerjaji nih. Awesome :3 Mulamula agak payah la jugak en, tk biasa guna lah katakan. Lepas tu ok laah. Haha. Tu je lah yg aku nk cita pasai harini. Tkmau cita lebihlebih kang jadi benda laen pulak dah. 
Esok PJ. Honestly, dah dua tahun budakbudak perempuan kelas aku tak pegi PJ ok? Mu hado lagutu? Kelas kami mmg pelik sikit. Kelas campoq laki pompuan. tpi, smua jenis buad hal masing-2. Harhar~ Oh yeaa. Minggu depan kami ad ujian TT^TT ni yg nak nanges banyak-2 neh, huhu. Lepas ujian ni exam penggal pertama pulak. Then, kelas tambahan lagi. Tapi, ustazah kami gtau yg kmi ni di antara pelajar-2 yg BERTUAH sbb dpt amek PMR. Yeahh~ Memang 'bertuah'. Tpi, bila dengaq ustazah gtau yg bila dh tkde PMR, dea akan ganti ngn exam-2 yg berterusan and aku pun tk faham -.-' Yg pastinya exam yg tu akan lebih susah~ Really? O.o Okbye. Assalamualaikum.

No comments: