03 February 2012

Time went so fast :o



Wuwuwu. Seminggu lebih dh tk update. Rindu tau dak? Aku dok online sebenaqnya, tpi lebih kpd Twitter. Haha. Sorry my dear blog. Bukan nk curang dgn u, tapi tapi.. kbye. Now dh masuk bulan 2 k. Erhh~ PMR bulan 10 weih bulan 10. Cuak weih dengaq psai PMR --" Dgn homework yg melambak Pastu, tk masuk ngn keja kurusu Geo ngn Sejarah tu lagi. *dushdushh* 
K. Nk cerita apatah tadi ne. Tengok nehh, lupa dahh. Aaa, kemarin kemarin ad latihan merentas desa. K, boring kot. Tkde yg best pun, makin sakit hati ada lah :P Haha. Jadi budak form3 ni memang banyak masalah so kena sabar je lah kan? K, aku dh menyimpang dari ap yg aku rancang nk taip neh. Lantak lah~
Aku kan.. memang jeles gegila ngn kawan-2 aku yg boleh update blog selalu lalu tu. Tengok cam aku nih, seminggu sekali jek. Dengan blog ni lambat load lagi. Lambat kan? Huhu~ Wutwutt, tadi usha cbox, kak Hidayah tag aku dlm giveaway. K, jakgi kta join nah? Thankyouu kak. *menyimpang lagi* Hehh, rasa cam nk edit blog kite kasik lawa laah. Tapi, masa tk mengizinkan *cheh
Mm, mulai minggu depan kmi dh tukaq jadual waktu baru k? Memang 'ohsem' sesangat jadual waktu tu. Sapa budak kelas aku mesti tau an? Best sangat sangatt jadual tu -.- Haha. Okbyee. Sejujurnya, ap yg aku reka dlm pala otak aku tk terluah pun kt cni. Next time lah k? Homework banyak, tapi kawan aku aka cik AmniAtiqah suruh aku online pkul 12 sakgi neh. Erhh, tahpapa lah kan? :P Oh ohh, btw hari selasa minggu depan kan, kolah aku bru nk buad kejohanan merentas desa :>

No comments: