15 February 2012

Saya suka update?

Hahaha. Lama tk update. 6 hari dh kot~ Sebenaqnyaa hari sabtu ritu ne aku nk update dah. Idea mncurah curah kot. Tapi, malas nk taip, besa lah kn? K, meh la aku cerita skit ap jdi hari sabtu tu. Haritu hari sekolah. Tapi tk belajar coz ad Majlis Tilawah Al-Quran. 
Semua bebudak f3 *termasuk aku* masuk kuiz. K, ni sebab ujian diagnostik tahpapa tu lah -.- Soalan dea? Mm, boleh la tahan~ Then, sbb boleh la tahan punya soalan tu. Aku dpt numbe 4. Wei, aku tk penah menang sebarang kuiz ok? Dahtu kena jadi wakil sekolah utk peringkat apa pulak tah lepasni. Seriously i don't know anything. Tak pasai pasai pulak boleh menang. Kalau tk salah, banyak lagi org laen yg dpt markah tinggi selain aku. K, tutup pasai tu.
- - - - - - - - - - 
And so, harini ja baru aku berpeluang nk online. 3 hari dh aku tk leh online sbb kt sekolah ad kelas tambahan, ofcourse lah balek lewat an? Dahtu homework pun banyak. Budak PMR laah katakan~ So, tadi buka fb jap. Rasa mcm nk deactive ja .____. Boleh kan? Aku mmg takdak mood sangatsangat time neh. Aku nk p sambung buad homework laah. Esok ada PJ so takyah iron baju. Haha~
Untuk sesiapa yg berkenaan. I'm so sorry k? Aku mmg terLebih emo time time macamni. Satu pesanan, please jgn nk memain melawak ngn aku waktu aku mcm ni ok? Aku harap hg faham. Hg kawan aku tk kira apa pun yg jadi. Please jgn dok buad ayat belas mcm tu. Tak cool ok? Daaa~ *abaikan tajuk yg merapu tu*

No comments: