10 April 2012

Esok cuti (!)

*tengah lawan poke dengan Adibah sambil update blog* Assalamualaikum :B Hehe~ Tadi ada sorang lagi dok maen poke tapi dea dah offline dulu *pelajar cemerlang lah katakan. Aku bet dh ngan Adibah tadi dedua takmau mengalah lawan poke *kecuali lah mak aku beletiaq suruh off tu pun takpa boleh online guna fon sakgi neh :3 Hahaha merapu dah~ 
Tadi kan aku kena pegi sekolah tau dak. Aku sorang ja k tipu LOL. Tadi ada MTQ peringkat zon Selatan buad dekat sekolah aku k? And aku terlibat jugak so kena lah pegi sekolah. So sad you know? Kalau dok kt rumah pun boleh buad folio sejarah haha mcm yeye je aku nk buad tah tengok tv je kejenyee~ K, pasai MTQ Johan Keseluruhan dpt kt skolah Al-Maad. Tahniah k? Em emm, senanye sedih jugak sbb tahun lepas sekolah kitorang yg menang tpi tahun nidpt kat Maad. Tk dak rezeki kami kot :X 
-- aku taip hari Sabtu haritu tapi baru nak sambung taip dan post semula harini --
*tengah lawan poke jugak* Esok cuti weh cutiii :3 Esok cuti sampai jdi trending kt Twitter~ Hahaha. K, esok cuti tapi sehari ja takpa lah at least dpt jugak cuti. Esok hari Rabu and esok cuti yeayy yg best sajaa sbb esok tak sekolah takdak ko, takdak kkq :] harhar~ Tapi kan, yang tak bestnyaa segala kerja kursus mau kenaa buad dahlaaa. Takleh dok tangguh dah budak2 form3 woi~ Homework takdak lah banyak sgt tapi homework yg lama lama lama lamaaaa nuh tk siap lagi tu yg jdi banyakk --' Tak best tak bestt >~<K, tadi ne kemainn semangat aku dok buad keja m3 lepastu aku ingat wani ngn adawiyah suruh aku online pukul 10:30 malam then aku pun online lah. Macam hahahahampehhh depa tk online pun. lepastu nampak wani online ok lah tpi adawiyah tu tk online pun. Woi buad penat aku online ja -..- Mau tidak, siap jugak nota bahasa Arab aku neh :x Dahh semua pakat offline dah pun la ne. Aku makin bosan sbb geng poke aku takdak dah. Kbye. Assalamualaikum. 
In my life, I've lived, I've loved, I've lost, I've missed. I've hurt, I've trusted, I've made mistake, but most of all, I've learned ^-^

No comments: