06 April 2012

Kena cucuk (?)

Assalamualaikum semuaa *lelambai tangan dekat semorang* lama dah aku tak update en. Harap2 harini menjadi lah aku update. Kalau hampa semua boleh baca post ni bermakna aku berjaya melawan nafsu mengantuk aku. Sebab setiap kali aku nk update confirm aku terlena. Tengah dok update pun boleh lena jugak --' Harini dah 6April ok? Hah, ni post yg pertama utk bulan ni :B Harhar~ Tengok nih terlalu banyak halangan dan dugaan bila aku nk update blog.
Lailailai~ tadi aku, kawan aku, kawan kelas sebelah, kami kena cucuk suntikan ATT. Eh yaka nama tu? Lantak lah~ Sebelum kena cucuk tu, kena check berat, tinggi segala bagai lah --' Then kena cucuk. Best baq hiangg (Y) Time tengah cucuk tu aku boleh dok gelak lagi *gelak tahan sakit* Harhar~ Duatiga minit lepastu baru nk rasa sakit. Kebass woi~ Kalau nk angkit tangan tinggi sikit ja mesti sakit :x Huhu. Tadi kan, depa pakat cuak nk kena cucuk, termasuk aku lah, tpi aku tk lah tunjuk sgt cuak tu. Buad muka relax jer :B K, tips aku nk bagi hilangkan sikit rasa cuak tu kan ; jangan dok tengok jarum time kena cucuk. Kalau boleh kan, tengok lah tempat laen, tengok kawan ka apa ka. Sebab bila kita tengok jarum, mmg rasa ngilu ah der. Haha, tu ja pun tips aku, berkesan ka dak tk jamin lah naa~ 
Next story.. Esok ad MTQ peringkan zon Selatan buad kt seolah aku. And, aku pun terlibat jugak sbb aku masuk kuiz -.- So, sesiapa yang baek hati tolonglah doa kt aku nah. Bagi sekolah kami menang nah? Terima kasih banyak-banyak. Sayangg hampa semua.
Apa agaknya perasaan kucing ni hah? Erk~ La ni kan, musim banyak masalah timbul tau dak? So, kt sapa2 yg ad masalah tu, sabaq je lah na. Aku nk nasihat lebih2 pun tkleh sbb aku tktau nk nasihat gena :B Anyway, kpd yg kena sapa2 yg kena naya dgn org tu pun sabaq lah na? Mungkin ad hikmah di sebalik semua yg terjadi ni :3 

No comments: