21 April 2012

Kuiz PI peringkat negeri :B

Assalamualaikum cinta :3 LOL update lagi harini. Aku sepatutnya siapkan essay aku drpd dok update bog nih. Harini, hari Pendidikan Islam. So, kan aku cakap yg aku pun terlibat en? Yang best sajaa p sekolah org. Rasa akward gila baq hiangg. Takdan nk usha adik angkat aku dgn kawan sekolah rendah dulu neh -.- Takpa, abaikan ja tuh. *tengah tengok cerita #MenaraCinta* 
K, sambung balek~ Mula mula p daftar. Masuk dewan kejak. Keluaq balek. Ikut kak sorang tu pi tempat nk lawan kuiz. Oh mak kauu~ Apesal jauh sgt kelas yg kmi kena pi tu --' Dahtu tinggi pulak. Kena naik tangga bagai~ Me is tired k? Harhar. Lepas tu, dah semua wakil sekolah ada. Start lah pertandingan tu ^-^ Btw, cuak doh aku time nk start tu. Selalu jadi macamtu >_< Lepastu lepastu, dah habis semua enam round tu. The end of the competition LOL speaking pulak malam ni. So, kami balek ke dewan. LOL aku malas nk menaip lah pulak..
*tengah mencari gambar-2 MTQ pagi tadi :B tapi tk jumpa pun* Masuk dalam dewan tengok nasyid budak2 sekolah rendah~ Alala comel nyaa budakbudak tu. Dengan sora sedap pulak tu :3 Then, majlis perasmian penutup blablabla. Aku bosan tahap cipan dah dlm dewan tu -.- Lepastu penyampaian hadiah. Alhamdulillah sekolah aku menang kuiz kali ni :D Nak ucap tahniah? Silakan and terima kasih. Huahuahau :P Kbai. Iloveyou friends :*

No comments: