08 July 2012

Gembiraa ! Sedih. Semua ada -.-

Ok. Assalamualaikum bertemu kembali kita di dalam blog yang usang ni. Kesalahan tatabahasa di-detect rasanya -.- Harini aku banyak sangat typo sampai kena tekan backspace berulang-ulang kali. Letih woi. Kenapa aku jadik macamni? Teruja sbb menang giveaway ka apa? Muahaha. Aku menang GA ni, jadi pemenang ketiga pulak teww. Percaya dakk? Aku pun tk percaya. Hampir ke-sawan-an aku tadi bila tengok senarai hadiah yg aku dapat. Nak tengok dakk? K habih gedik dahni buat entry pasai menang ga tapi aku kesah apa~
Err ter-printscreen pulok. Takpa kan takpa kan? Hihi (; Bila kak lina nk reply pm saya eh? Nak hadiahhh nak hadiahh. Lepastu nak deact fb. Muehehe gedik lol. K stop pasai tu.
Hm kelmarin hari jumaat kan? Yey~ Parents mai sekolah amik result anak anak. Ehem result kami kalini agak jatuh. Malas nak habaq tapi semua subjek pakat merudum lah. But, macam I kesah you. Barang yang lepas jangan dikenang weh. Apakah? Err, TRIAL yg akan datang ni lebih penting! Aku ada masa lagi 29 hari utk trial nih -..- Believe or not.? 
Baideway, aku tengah tengok video nasyid al-Munawwar nih ^^ Kan aku dah tweet tadi kena tunggu tiga jam baru aku boleh tengok --' heh whatever lah. Aku memang suka buat ayat keling eh? Err tengah malam jadik macam ni lah. Jom puasa esok? Nah tetibaa -.- Homework bila nak buat taktauuu. Sat apa aku nak taip tah tadi. Lupa lah pulak~ Hmm.
Tengok aku dah tk ingat teroih dah. Bekpi lah apa aku nak taip tadi. Bukan ada orang nak baca pun kan? Eh eh ingat dahhh. *jadik gila sorang sorang sat. Haa program jalinan kasih antara SMKA. Ada sesapa yg baca post ni terlibat dakk? Best lah hampa. Aku jeles ni tau dak? Aku takleh pi smkap. Rasa mcm nk pi buat bantahan kat depan pejabat ja. Kalau boleh la~ Awat budak kelas asma boleh pi sana? Awat kelas aku tk boleh pi?! Ini sungguh tidak adil tidak adil tidak adil bagi kamii~ *hentak meja budak budak laki yg kt depan ni* Hahaha kecoh gila aku ni en? Mmm~ 
Takpa lah bukan rezeki aku nk pi smkap tahun ni *sobsobb Btw aku harap sangat2 yg makcik Najwa + cikgu Ameerah akn terlibat dlm program ni lepastu depa mai smkaa pulak. And kami boleh jumpa. Deting2 sambil gosip2~ Amboi jauhnya angan-angan ceqq. Haha biaq arh. Kbye mak marah dah ni dok online samai lewat malam. Tu lah tadi awai awai tak kalut nk update.
Till we meet again in the next post. InsyaAllah..

No comments: