28 July 2012

TRIAL :O

T to the R to the I to the A to the L TRIAL -.- Yey boleh jadik cheerleader tak? Puihh. K sedia maklum lah kan. Aku budak form three. Diulangi tingkatan tiga. Bakal mengambil PMR. Lol semua orang tau tu kan? Erm di kesempatan ini jugak, nk ucap tahniah dekat budakbudak form five yg dapat PLKN. Yg tk dpt pun tahniah jugak ;D HAHA Hm, kejap kejap aku lupa nak taip apa dah ni. A lot of mathematics formulae to remember make me like this. ~('o')~
Aku suka menyimpang drpd tajuk post yg sebenaq -.- Macam mana lah nk buat karangan bm ni. Harhar dah lah bm kertas1 paling tinggi pun dpt 29/40 ja. Hebat kan? Subjek Bahasa Melayu tu -.- Apa nak jadi lah budak ni. Hm semalam dapat jugak tengok Harry Potter walaupun terpaksa berebut tv dgn anak-anak sedara aku. Kejam kan dpt maksu macam aku ni? Muahaha aku kesah apa hampa takleh nak main PS2. Janji boleh tengok tv :3 Kehkeh.
Hm ni last post aku untuk tahun bulan ni. Lepas trial aku update balik. Alohh, macam lah ada org nak baca sgt kan? Kayy nak bebai tigaploh saat. Trial lagi tujuh hari *tediaa muhung pi lah sat malas nk kira betoi2* Mau PMR yg sebenaq ada lagi .......
.....
.....
.....
.....
.....
scroll lagi k~ 
.....
.....
.....
.....
.....
tadaaaaaaaaaa~~
You see you see that picture? Aku printscreen dekat laman web sekolah tadi. HAHA. Tengok hari sudah lah, jam minit saat apa tu toksah dok peduli -.- 
PMR ; 75 days to go~! Are you ready? *i'm asking you dear form three students.
Apa lagi aku nak menaip ni hah? Okay di sini aku nak ucapkan good luck utk dakdak PMR SPM yg nk amek trial yg just around the corner ni. Do the best k? Semoga di bulan Ramadhan yg mulia ni Allah permudah kan urusan kita semua supaya boleh jawab trial dgn mudah & senang, Amin. Berdoa lah banyak2 dlm bulan Ramadhan ni sebab doa senang makbul ^^ Doa dengan ikhlas tau~ Lastly, doa lah bagi aku boleh jawab trial ni nah. Thanks (: 
Aku ada jumpa satu quotes " The less you care, the happier you are ". Dah mcm hypothesis utk experiment sains pulak dah. Haha apapa je lah. Selamat malam. Assalamualaikum. 

No comments: