11 July 2012

takdak tajuk yg sesuai nk letak --'

Alahaii blogger ni mmg selalu lambat load eh? Mencik gua. Ehem, assalamualaikum. Tadi kan tadi kan Abang Fadzli dprd kumpulan Nayid UNIC mai sekolah kami again. Hewhew~ Kali kedua dea mai nih. Dea mai bagi cermah motivasi. Ohsem kot~! Budak2 form three + form five ja yg terlibat ^^ *takdak lah semak sangat dewan tu :b Btw ad jugak kelas2 yg tk terlibat sbb depa ada program jalinan kasih apa entah tu. Haha kesian dekat hampa kan? Aku kejam sangat ka? Muahaha program tu sampai pukul 2 petang. Yang best saja takyah masuk kelas, bersyukur sangat2 :D Hm ni bukannya point yg aku nk abaq sebenaqnya. Saja nk buat intro panjang2 ni~
Aku nak share status PDH yg aku jumpa dekat Facebook tadi. Sebab ayat dea sweet :3

saya ada sebilah
PISAU...
PISAU tu saya guna
utk memotong...
pernah jgk terluka
kerana PISAU tu...
TP saya tk kisah,tk sakit pun :)
PISAU tu dah lame sy guna...
Skrg PISAU tu dah berkarat...
sy x buang...?
sy x buang sbb saya sayang
nk buang :(
Mcm AWAK jgk !!!
sy ada AWK,saya sayang
AWK dan selalu nk
bersama AWAK...
Kadang-2 terluka jgk sbb awk...
Tapi tk pe, saya masih syg awk..
1 je yang tk sama...
AWAK tk berkarat,
so, tkde sbb sy nak
buang AWAK..
Jadi,saya nk simpan
AWAK sama dgn PISAU tadi...
Tapi...PISAU saya simpan dlm laci...
AWAK ???
saya simpan DALAM HATI SAYA ♥ ♥ ♥ !!
Sweet kan? Hehe copypaste jew nih. Ada seseorang dah buat aku tersenyum sampai ke teling malam ni. Hahaha. Nak baca ?
Woi perli rapat kot. Bila aku jadik tweetpemes tah? Blogger hot pualk? No no no~! --' iTerasa youuu. Anyway, thanks for make me smile tonight. Alhamdulillah, setiap perkara yg berlaku mesti ada hikmah kan? :3
Gtg, assalamualaikum. Love! x

No comments: