03 January 2012

Pendaftaran bebudak SMKAA


Waaaa ! Sakit kaki lah wei~ Huhu. First time jalan jauh lepas sebulan dok terperap dlm umah ja. Dah la kasut kolah aku agak ketat --" Hukhuk. K, harini pendaftaran di SMKAA. Hah, p ja sekolah, mnuju kt tangaa bilik guru. Dayah kata tunggu kt ctu. Then, tadak org pun, aina tunjuk tuu kod kelas 3a. Eh~ Tinjau kot luaq, tk kenai lak muka depa-2 (budak laki) tu. Harhar~ Masuk kot blkg, hah betoi la budak 3a -.- Jyeahh~ Aku dok ujunggg, tepi tingkap, tingkap tu pun tadak cermin, paham dak? -.- Dahtu, guru kelas kmi un masuk lah kelas. Aku dh agak dpt ustazah tu. Tekaan aku 101% tepat. Cuak aku harini --"
Next, ustzh habaq lah kna buad segala benda blablabla. Tu ja kod~ Nasib baek thun ne aku tk jadi apa-2. Tkdo jawatan penting yg aku kena handle. Aku just jadi diri aku. Harhar~ Satu keja un aku tk kena buad. Baguih dak? Kena kemas kelas ja kod. Yg len tadak. Yeahh~! Boleh fokus PMR *cheh -.- Aku just tolong gitu-2 je lah, sbagai salah seorang ahli komuniti 3a :P Dahtu, kena kemas kelas lagi. Pasang tirai, sketing, susun meja blablabla. Letih kau thu tak? Melompat sana, meloncat sini. Amacam? Ada mcm monyet dak dok melompat neh. Haha. Takdo lah, depa ah tu kta cmtu sbb aku dok tk sengap. 
Cikgu-2 laen yg akan ngajaq kmi tuh, kbanyakan nya sempoi hg tao dak? Kan amni kan. Haha. Dahtu, waktu tu boleh balek dah. P cari dayah jap nk bgi something. Then, tetiba sal panggei aku bagi satu rahsiaa. Lawak gila bagi aku lah. Haeshhh~ K, last post dah. Weekend lah pulak mao aku nk update pun. 
Esok sekolah sekoah sekolah D: Wa tk p tmbah lg power specmata~ Huhu.
p/s; malam ni MGIG lastt D: Kbaii ^^

No comments: