01 January 2012

some memories (;

Assalamualaikum. Harhar~ Aku tadak mood nk online fakebook ngn twitter dah wei. Semuanya bosan. Kalo aku bukak pun, bukannya ada apa, notification pun tadak --" Well, aku bukan budak hotsentapp yg noty depa beriban tuh. Tkpa lah~ Macam ne lebih baek kot. Maybe jugak mood aku lari sbb thun ne aku dah form3 weih. FORM 3 (!) *muka gelabah* Eh, aku bukan nk cite psl form3 lah. Next nextt..
Hah, tadi kan, aku pegi geledah balek rak aku tuh -.- Jumpa lah buku diary nota yg aku tulis mcm-2 tu. Hiwhiw~ Sumpah lawak bila baca balek. Ekeke :P Ada hari tu, minggu exam lah kan. Aku boleh study petang tu smbi tengok cita Nora Elena. Harhar~ Kau mampu? Dahtu, oleh sbb dok tengok tv sgt, result aku kali tu ter-jatuh tangga lah --" Huhu~ Konklusinyaa, kalo mahu result yg cemerlang gemilang terbilang, jgn study smbil tengok tv ya anak-2 :P
And and, bila aku baca lagi apa yg aku tulis dulu-2 ne. Nk gelak smpai terguling-guling pun ada. Nk tau pasepa? Adoiyy~ Haha. Tk sangka jugak noh dulu ne aku ne pun jenis budak wempitzz jugak. Tpi tadak lah teruk sgt --" Tulisan aku dulu ne jenis huruf besaq then huruf kecik tu dahtu ada tambah xx sket kt blkg tu. Sungguh tk disangka~ Tpi tu dulu lah. La ne, aku dh kembali normal mcm manusia biasa. Bukannya jadi alien mcm cita boboiboy tu. Haha,terbaekk (Y)
K, ne ja pun aku nk cita malam neh. Seriusss wa tk sabaq na pegi sekolah lusa ne, wa pendaftaran lu taw? Boleh jumpa kawan-2 wa. Lepak-2 smbil gossip. Harhar~ Kbaii (;

No comments: