17 January 2012

sempat jugak update..

Whoaaa ! Seminggu aku tk update weh -.- Rekod paling terhebat tahun ne. Harhar~ Walaweh, nk delete blog ne boleh? Bukan nk update pun. Fatihah, ingat thun ne hg dh FORM THREE. Keja sekolah banyak weh. Nota apa benda segala tu aku bukan buad pun. Ke-MALAS-an. Sepatutnya lh kn, skrg ne aku sdg berada di SMK yeye~ Ad aktiviti utk kelab badminton ptg ne. Tpi kan.. td katanya ad pengumuman kta diBATALkan pulak. So, aku balek je lah. Harhar~ Boleh balek buad nota. Tpi, tk buad pun -.- dok online sajaa. Esok pulak kan, ad latihan merentas desa --" Nk p ke dak hah? Hm hm. Kalau boleh tkmau p lah. Macam ni lah keja geng aku ; kami lari drpd lari :P Harhar~
Harini kan, kan, kan.. 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Birthday Nur Khairah Izzati. Happy birthday awak ! 
> Jum terjah blog comelcomel neh
Kbaii. Nak off dulu. *Rindu lah nk update hari hari macam dulu :')

2 comments:

FIR said...

Haha... PMR n IT mmg buat kita rasa dalam dilema =)

Nur Fatihah said...

yaaa, sememangnyaa~ huhu