01 January 2012

2012, pleasee be nice to me :'D



Heyyo 2012, pleaseee be nice to me yeah? :D K, aku tahu lah thun ne aku aku na amek PMR --" oleh tak kalo aku tamau amek PMR tu. *isk, pejam mata jap* K, tdi anak sedara aku mai umah, dea baru darjah 1 nk masuk darjah 2. Aku teringat ah time aku sebaya ngn dea tu. Waktu tu mmg nk sgt amek UPSR~ Nak sgt masuk kolah rendah whatsoever. Yeah~ Time tu bukan nk tau papa en. Berangan nk jadik besaq je keja aku *kantoii Tpi la neh. Rasa mcm nk ulang balek ja zaman budakbudak dulu neh. *apa aku melalut ne? Pfft. Aku mmg mcm ne, laju je taip apa yg terbayang dlm kepala otak ne~ 
K, seperti yg smua org tau. Thun depan batch 97 akan amek PMR. Batch aku lettew --" Sumpah tk best en? Da ta boleh nk maen maen mcm selalu, huhuhu. Thun depan, insyaAllah aku jarang online dah. Suka lah tu kan? Sukahati kau lah~ Ada aku kesah? So, here i'm gonna say byebye to blog aku neh. Kalo update pun maybe hujung-2 minggu je. Maybe ok? Dahtu, bye fakebook, eh silap facebook :P Hihi~ Nk deact fb lah~ Fakebook bosan kau thu tak? Harhar~ Twitter? Yeahh. Byebyee adik-II twitter aku. Jgn lupa akak eh? Blogger, facebook, twitter semua nye lah bukan nya aku takkan bukak dah. Werr~ Terseksa jiwaraga mau taleh online --" Online tu maybe weekends, dahtu sekejap sekejap je. Bukan mcm la ne~ Perghh~ 24/7 online (Y) Jgn ikut amalam tk mulia aku neh. Huhuhu.
Next, aku kena ucapkan selamat tinggal drama koreaa ku *lap air mata* Weiii~ Aku aku nk tengok jugakkk cite korea tu, Nk wt cane en? Inilah cobaan dan juga dugaan yg aku kena hadapi. Aku perlu berkorban demi kejayaan. Yeahhh~ *k, aku tatau la aku taip ne dgn tahap otak yg normal atau pun separa normal* Arghh~ *masuk bilik, tekup muka ngn bantal then jerit* Cane niii. Kena lupakan korea korea semuaa tu. Na focuss exam, hukhuk T________T
Rasa mcm tamau publish je ap aku taip neh. Tpi jgn heran kalo kau boleh baca sbb wktu tu maybe aku amek kputusan na publish. Jangan heran jugak kalo aku online lagi esok luas neh. Cuti panjangg tak abes lagi bro~ Ad lagi 2 hari. Manfaatkan nya dgn sebaik mungkin. Harhar~ Tahpapa -.- Sepatutnya waktu tuh aku guna utk balut buku pun boleh kn? Sudah aku melalut lagi, habis dah post utk harini. Thankyouu sbb luangkan masa baca post merepek aku neh. Hehe~
Aku nk ucap gudluck utk UPSR, PMR, SPM~ Awaii lagi kot? Nanti lah aku buad post khas laen. K, mulakan tahun baru anda dgn senyuman *ecehh Azam baru hampa camna? Kongsi kongsi lah. Macam aku nk 9A PMR, insyAllah. K, last word utk hampa semuaa. Blajaq leklok nah. Focus leklok time cekgu dok mengajaq tu. Jgn dok bergosip kutuk cikgu pulak, nanti dpt dosa free ok? All the best guys :'D
Forever 2PM (!) 

2 comments:

Sara Stark said...

happy new year! hee.. gudluck PMR and jangan lupa makan donut bagi sihat. *bagi gemok* nananana~

Nur Fatihah said...

thankyouuu~ sara pun, gudluck UPSR ^^ ahaha~ nnti rindu lah nk mkn donut ngn sara xP