31 December 2011

#Last day of 2011

Assalamualaikum. Hai semuaaa. K, sja gedik nk buad entry petang ni. So, harini harini hari last thun 2011. Tk dak apapa jadi pun --" Biase ja. Harhar~ K, tdi sempat skype ngn najwa jap. Dea amanah kan aku buad something, uhuk. Dahtu skype dea buad hal. Adoiyy~ Patu lah rasa mcm dok skype sorang-2 ja --" Kesian gila kt aku. Bosan lah najwa dah offline :/
Lulls~ Tak sangka en, thun ne aku boleh terjebak dgn dunia blogging ne. Kehkeh~ Dulu aku selalu sgt jdi silent reader kt bog kawan-2 aku. Time tu teringin gila aa nk buad blog tpi tk reti malass. Haha. But now, aku dah ad blog. Harhar~ U noe wat? Aku ad 5 blog sblom neh. Smuanya sbb salah edit dahtu aku buad blog baru again and again. Time tu mmg newbie nk mampos lah. Tpi, la ne tinggai 3 ja, lgi 2 da delete. Hahaha tahpapa -.- Aku sayangg gila kt blog ne. Thankyouu sangat-2 utk smua followers aku. Whoaa :'D Terharu gillos followers ad 300 dah ^^ Kalau nk followers beriban kna tunggu blog setahun lebih dulu, bak kata Laila. Hihi~
| Jason Jason Jason Jason Jasonn |
Hampa ada azam tahun baru? Aku ada azam. Tpi, malas plus malu aa nk habaq. Haha. Azam aku tu aku tulis dalam buku diari lima lima sen tu je. Wakaka XD *don't trust this*

2 comments:

hIdayah 97 said...

cewah ! congrats follower dea rmai dh ! jelesh cek~ >.< , haha..

Nur Fatihah said...

cheh --" puii la wei~