26 December 2011

You're the only one ; My besties

Keyh, harini 26 Disember 2011 genaplah aku 14 thun. Wish la wei, wish la ;D Keyh, gedix :'P Miahaha. AKu tkdo nye nk update pasai bestday aku. Nothing special pun besday thun ne~ Hadiah  pun aku tk dapat *harhar aku mintak hadiah kt depa smua pakat kata beli sendiri aa hg besaq dah K fineeeeeeeeeeeee -___- Nak bebaii ekceli tpi birthday girl mna boleh bebaii kan? *gedik ah kau~ Aku bukan nk update pasai birthday la --"
Aku sebenaqnya nk cerita pasai kawan aku. Pasaipa aku pilih cerita pasai kawan aku dan bukan pasai aku? Sukahati aku lah nk cerita pasai apa pun :P K, semua org ad kawan kn? Tipu lah kalo tk dak kawan. Tpi, payah jugak nk jumpa kawan yg betul-2 "ngan" dgn kita. Kawan yg biasa-2 tu melambak ah~ Entry ne khas aku buad utk hang, Nurul Hidayah. Bangga lah cket aku mention nma hg neh~ Hahaha. Sejujurnya aku bertuah dpt kenai ngn hg. Hg byk bgi nasihat kt aku. Hg byk tlg aku. Hg tempat aku kongsi smua masalah-2 aku. Hg besties terbaekk lah wei~ 
Aku bgi contoh la kan, sepanjang waktu cuti ne kan, hw langsung aku tk sentuh (Y) Haa, hebak tk hebak? Budak ne mmg cadanng tk mo bg siap pun hw tu. Hehe~ Then, hg la yg bgi keSEDARan kt aq pasai hw. Hg jugak yg dok tya aku psai hw. So, bermula dri tu lah bru aku ad semangat nk buad hw --" Selama ne semangat aku terbang melayang maybe~ Hari hari kerja online saja (Y) So, lagi berapa hari nk buka sch? Alhamdulillah, keja literature tu nk siap da. Cuma ad dua tiga soalan aku skip cause tatau jawapan.
Next year, kita da form 3. Tpi, aku bru sweetsour 14 harini. Harhar~ Nk masok form2 balek boleh tk? NK ulang subject Math tjuk circle --" Huhu. Weihh~ Thun depan kta dh tk dok sekelas. Awt jdi lagutu hah? Aku rsa cm tkleh hidup tnpa hg kt dlm kelas tu *buat terokk ah Harhar :'P tpi betoi lah wei, spa nk bg nasihat kt aq dh? Spa nk tlg aku handle emosi aku yg mmg tk cukup stabil neh ? 
Semalam hg wish bezday aku. Tq nah? Hg org first wish birthday aku tepat pda masanya :D Hahaha. Tq again and again. Sebab sudi jd kawan aku. Ye la, aku ne payah cket nk jadi kawan yg baek utk hampa semua. Aku sedaq tuh~ 
Neh yg buad aku terharu plus plus neh, sempat lg hg p google gmbaq kek kt aku noh? Harhar. Dah le time tu tgh bincang keja BI. Ape lah kau ne~ Suka buad aku nanges then gelak smbil nanges. Semua ada :'D 
Aku sayanggg kau ♥ Nurul Hidayah.
Wei, hampa nk tau dak benda apa yg aku nak sempena besday kalini? Aku nak PIANO lah. Wakaka xD Guna pun tk reti tpi teringinnn sgt nk belajaq gunakan piano :D Ada sesiapa baek hati nk belikan? *dlm mimpi boleh la~ Ataupun ataupun aku nak cd cite Dream High, ad ke? Skrg neh aku addicted ngn cite Dream High tu  Kbaii. Ada sesape nk nyanyi lgu happy birthday kt aq tk? Tpi bhsa Korea punye lah. Berangan --" Tengok at youtube je lah :)