21 December 2011

Adik-II Twitter

Kelas dak tajuk aku? Adik-II twitter ni amenda pulak dah kan? Hiwhiw. Budak-2 ne aku jumpa kt Twitter, budak? *ecehh sori ye adik-2. Haha xD Deorang ni friendly kau tahu tak? Akak cakap hampa friendly hampa cakap akak laagii friendly *terharu :'P Kita semua sama-2 friendly lah senang :3 Woohoo, deorang punya entry siap ada yg mention nama aku tuh kt blog *bangga jap
Now, hampa terjahh la blog adik-2 aku neh *promote ;
berrylicious :9 ; blog Laila, dea neh pandai buat header tau, guna photoshop lagi *terer ah, aku pun tk reti T___T
wonderfuL jOurney ; ok, adik Sarah neh kot yg selalu tweet ngn aku *paling banyak rasanya K, dea friendly, budak kecik sajaa, ingatkan darjah 4 rupanya darjah 5. Hehe :P
Khairah Izzati ; dea ni baru darjah 4 le~ Blog dea ohsem tambah-2 header dea palingg aku sukaa! Hihi~ ^^
K, tiga-2 org neh comel kau tahu tak? #jelly la aku haha xD So, dah terjah-2 tu jgn lupa follow pulak k. Lagi yg aku tau pasai depa neh ; ekceli depa ni besties kod *pandai-2 ja aku Mula-2 aku tweet dgn cik Khairah pastu cik Laila then baru Sarah ^^ Btw, mmg best lah tweet ngn depa semua neh. Sayang nyaa kak Sue dh deact. Why akak why? *nk p serang cbox dea lah, haha xD
Satu soalan yg bermain dlm fikiran akak ne lah.. *tk dpt tertanya Cane korang boleh rapat ekh? Sedangkan Sarah ngn Laila dh darjah 5 tpi Khairah bru darjah 4? LOL xD Hah, jawab jangan tak jawab pulak :'D *kesiann akak neh kalau korang tk jawab K lah, pendek je aku update kalini, bye :3 
ILOVEYOUTWITTER

10 comments:

Sara Stark said...

rasenye lah kan.. kite ngan lela mmg da slalu bekepi kesane sini~ act, kite sendiri x prasan cane kitorang start rapat ngan khairah. lepas waktu balik skolah je nnti kitorang lepak sesame smbil skodeng boyfriend *haha xD

Nur Fatihah said...

wohoo~ patut lah :D k, akak dh thu

. said...

lol. sarah, takyah aa ckp boyfriend. malu lah titew. k gedik. betul. tibe2 boleh rapat dengan sarah and laila. kte ingat lagi, rapat dengan laila sebab fb kot. K tak ingat sangat lah. haha

Nur Fatihah said...

ecehh, mcm-2 lah khairah ne~ haeshh dh ad boiprengg ke hah? blajar dulu k? btw minat tkpe *hehe

Sara Stark said...

bukan boyfriend, cume boy-yg diminat jea~ *samelah tuu -.-

Nur Fatihah said...

haha xD minat takpe *eceh :'P

. said...

sara, betul3. ye lah kak fatihah yang dikasihi. kte belajar dulu. hekhek :3 kte ni adelah minta sorang budak ni. alamak. bocor rahsiaaa sudah~ lol xD

lailazafirah said...

rasenye macam rapat secara auto lah kak. ehhe :'P ceh, minat takpe ke. LOL xD

Lil'Caliph said...

owg yg tak diingini tumpang lalu~ hahah! nama pun troublemaker. padanlah dgn perangai..

Nur Fatihah said...

harhar tumpang lalu la~ tk kesah :'P