19 December 2011

Aku dpt doodle !

Tolong laah. Aku nk update blog jea. Apsal lambat sgt reloadnye hah? Tumbuk jakgi pecah screen netbook aku -.- Huhu. K, apa ceq nurfatihah mengarut neh? Lalala~ Hihi, tadi iteww blogwalking *gedik astu jumpe lah blog adeq omei neh. Dea tukaq header baru, aku shout kt cbox dea, kata header tu omei. Sumpah comel ! Tak caya? Nah pergi dekat blog adek comel neh ;
Ngee, omei kan header dea? Sbb tu kite puji dea. Doodle tu pun dea buad sendiri. Dea siap buad doodle khas kat kak Aisya *ehem Haha. Sekali sekala perasan jdi tua kejap. Nk tengok?
Ngee~ Omei kan, omei kan? Macam aku *puii Hahaha. Anyway thanks to you adeq diela. Jgn amek doodle kt atas ne k? Aku punya. Haha. Ngee, b te tengah dok ber-tweet ngn akak omei kite. Jyeah ! Sape lagi en? Kalau bukan kak SueMustafa iteww. 
Kalau kita peramah, ofkos kita banyak kawan en? Hmm, i'm trying to be more peramah. Hihi. Tpi, if peramah kt online world tk semestinya kt dlm kehidupan sebenar kita peramah jugak kan. Lalala~ K, ekceli aku tgh kena bebel ngn mak aku. Sbb? Tk buad homework. Esh, aku rasa mcm tk mau buad teroih la hw tu. Agak-2 lah en, cekgu nk check dak tah? Haduduiy~ Please la teacher , takyah check -.- *nk kena lempang boleh Huhuhu. Ni lah kehidupan msa bersekolah en? Kenangan waktu bersekolah ngn kengkawan mmg best! *tetiba keluaq tajuk neh, mcm la aku tk p kolah dh taon depan 
Ok bai. Aku dh terjangki perangai Amni Atiqah, sehari update smpai 2-3 kali. Ehem, aku dah suka kt tulisan kecik-2 neh pulak. Sori noh kalau hampa rabun sbb baca blog aku. Peacee :]

2 comments:

Diela Adiela said...

hahahaa...tp dOodle uh...xOmey...bese r..budak baru na belaja..ngeh2....btw..simpan keyh ..heheh

Nur Fatihah said...

ok adeq comel, akak simpan :D tkpe la, at least boleh jugak jd rupa org, klau akak, mmg tak lah :P