10 December 2011

Maaf :>

Atoto, kiuttnye budak dlm gmbaq neh. Hihi. Sapa ne weh? Ni anak aku, eh bukan, anak sedara aku lah. Nama dea Furqan Firas. Comel kan, comel kan? Macam maksu dea. K, gedik. Huahuahua. Takde point pun aku update tetengah malam buta neh. Eh, korang nmpak tk gerhana bulan tadi. Eh, tadi ke? Aku tk tahu bila. And, aku tk nmpak pun. Sedih T___T Lagipun aku dok kt umah tok aku la ne *perlukah bgitau? Aku tengah dok berbalas komen ngn cik Atikah. Hihi. Ekceli, aku bosan malam ne, Atikah pun bosan. Geng lah kami. Kan kan kan? Aku nk tengok gerhana bulan. Huwaaa !
Kenapa tittle maaf? Sebab post yg sebelum neh la. Aku mmg emo. Bai~ 
Aku mintak maaf eh :>
Weh~ Suggest jap kt aku nk letak ap as Dp fb aku. Nk letak gmbaq budak kecik omei tuh jakgi ada org ckp aku transform jadi budak kecik pulok. Haeshhh~ Pening eden. Nk letak gmbaq angrybird jakgi aku jadik clonne angrybird pulok. Huhu. 
p/s; bulan ke bintang ke, semua aku tk kelih :P Bai~

4 comments:

hIdayah 97 said...

ceh~ derek perasan ! hahak, :D , ang buh je DP apa pun,kata org,biarlaa,tu mltu depa,huhuw~ chill k, :)

Atikah said...

Omeyy nya anak hampa .
Haha ..
Ehh , ada nama kami lha ..
# Teruja #
Haha .

Nur Fatihah said...

dayah ; hmm, yolaa~
atikah; hihi~ mesti lah omey :P n haruslah ad nma hmpa :D

Atikah said...

Haha .. bangga nya kami . nanti setiap entry pastikan ada nama kami tau ? Haha :p