24 December 2011

random things ~.~

Assalamualaikum. Harhar~ Tgn aku gatai nk update neh. Sbb aku usha-2 blog kengkawan kau depa pakat dok update -.- Aku pantang kelih depa update, msti aku pun tergedik-gedik nk update sama :p Ngee~ Harini kan, aku kena kacau ngn hantu budak mana ntah --" P tepon numbe aku tuh. Fiuhhh~ Cuak doe. Dahla siap tanya nama, sch whatsoever. Ingatkan senior so aku pun cakap lah baek baek gitu. Chehh -.- Rupanya sama form ngn aku. Hah, mula la ku nk jadi kuangjaq kasaq balek. Aku tya nama dea sapa, tk mo habaq pulak. Mesti geng nk pekena aku neh. Tpi sapa? Sumpah aku tk kenai la sora hg tu. Lantak kt hg lah, tkmau habaq nama ka apa ka, janji tk kacau dh aku lepasni :} Harhar. Broadband lembap serupa pondey siput ja neh. Nk on twitter pun tkleh. Jahad sungguh broadband ne. Benci benci !
K, harini burfday kawan kita aku. Aku still nk wish burfday kt hg, cuma malas nk send msj kt hg. Kedekut kredit, mwahaha xD Nah aku wish ;
p/s; lusa birthday aku ;D harhar~ Jangan LUPA wish tau ^^V

No comments: