14 December 2011

Hangout wif ma frends !

Bhahaha. Tajuk kemainn kau jahh -.- K, tadi aku p reunion, eh tkmo panggei reunion. Tkde class. Kite pegi hangout lah~ Kt cmart Arau tu je pun. The first destination, ofkos lah pegi makan en? Kt KFC je. Aku p agak lewat lah jugak kod. Smpai sana ja, aku naek atas ngn Amni plus Wani. Tunggu makcek Sakinah dulu baru p order makanan. Masa order tu, cik Farah Husna baru mai~ Dah order apa semua tu, lepastu makan lah, nk tgu apa lagi? :P
Lepas tu, kami snap-2 gamba le~ Tpi, guna nfon murahan jek -___- Agak-2 depa bagi aku upload dak gambaq tu? Nak tengok dak muka  kawan-2 aku yg comel plus cun melecun tuh? 
jeng jengg ..
/no image\ *image lari p mna tah~
Dp efbee ai, cik Sofea baek hati bagi letak xD      
    cik Farah Husna yg cun melecunn (!)
Amni plus Adawiyah~ BFF (!)
me with Farah Husna~
Cukuplah banyak tu~ Berat pulak letak banyak-2 xD Nk letak gambaq aku ngn Hidayah! Tpi, jakgi dea marah pulok. Tamo-2~ Tk mau gaduh ngn dea. Hmm, kalau dea bagi  aku letak la eh? Weih~ Kalau hampa /kawan aku/ tk suka aku letak gmbaq hmpa tu, gtau nah? Nk delete. Gambaq Wani + Qistina + Kinah tkde. Sorry k? Tk sempat nk tangkap~  
Lepastu kami p jalan-2 dekat C-Mart. Tpi-2, Kinah plus Sofea tk join. Depa p cc~ Husna pulak balek. Hmm. Kami tk beli apa pun -.- P jejalan cuci mata saja. Banyak teddy bear woh~ Nk beli, tp mahai T______T Kalau lah ad org nk belikan~ Berangan je lah. Then singgah kt first touch, depa nk beli novel. Well~ Depa kan kakiNOVEL. Aku beli komik ja. Aku suka komik sgt-2 () ! Haha, lepastu kami semua pakat balek. Woo~ Depa pakat-2 siap dh hw BI. Aku? Aku tk siap lagi :|
The best moment ever with my friend - 2Ali '11 | 14.12.2011

No comments: