18 December 2011

New Timeline *cehh

K, semua org pakat tukaq kpd timeline en? Mula-2 cuak jugak nk tukaq. Sbb nmpak serabut gile. Tpi atas dorongan pakcek kite *ehem ngn cik Farah Husna. Tukaq lah jugak. Mula-2 tu mmg agak kekok bak kata status yg aku update td neh. Dah lama-2, ok lah jugak kod~ Tpi, jujurnya aku lebih suka yg lama. Nampak simple, kemas, tersusun elok je. *tu lah, gedik sgt nk tukaq cepat-2, damn, marah diri sendiri -.-



Tu printscreen timeline iteww. Lawa tak cover dea? Buat sendiri k? *dah rupa mcm header blog pun ada~ Hmm, ekceli aku bosan, sbb tu rajin meng-edit neh. Satu lagi, aku malas tk sangga-2 dah ne -.- Tatau pasaipa. Aku update blog ne pun dlm keadaan terpaksa. Amni Atiqah yg paksa, eh bukan, dea suruh jea. Haha xD K, mood ; bosan tahap gaban -.- Keja dok chat ngn Amni ja. Homework bila nk buad pun tatau~ Aku sebenaqnya nk update panjang lagi. Panjang sangattt I think -.- Hampa nk baca kah ? Sudah la, aku post takat ne dulu. Eok-2 aku update laen. Bai~

4 comments:

kotak bulat said...

kb ad wawt bisnes design timeline gabung ngan profile picture skli..heheh..jemputlah singgah kat blog ye.. :)

Cik Ziera said...

mcmne nak tuka timeline nieyh.. tapi cam serabut kan. hee

Lil'Caliph said...

eceh, facebook update baru ker?

Nur Fatihah said...

najwa; yup~ huduh en -.- haha, btw dh mcm skype pun ad susunan dea tu, huhu~