03 December 2011

Lem'me Dream High !

Olla ! Tuka header lagi minah ne? Ofkos. Aku memang rajin edit header. K perahsantan pulok dah. Haha. Aku memang suka maen ngan photoscape. Syiokk pa weh? Sbb tu aku selalu create header baru, kuikuikui :3 Sapa nk tempah header kt aku? Tk payah, sebab tk lawa pun. Huhu.



*sebelum* ayat taleh blah en? huu. Sudah-2, tamau pakai dh header tu. Baibai header :p


*sekarang* Cun dakk? Masa aku cari idea nk buad header laen ne. Aku terpandang akan profile banner kt fb aku tu. Kt ctu tertulis dream. Lantas aku teringat akan cerita Dream High ne *skema nyaa ayat aku*. Dahtu aku TER-minat akan Wooyoung, TER- ok? Hihi. Google punya google jumpa lah gambaq kartun tu. Hoho, aku amek je lah buat header. Kalau lah kartun tu hak milik hampa ka apa, just gtau k, aku nk credit. Gambaq kartun tu agak ____ kan? Haha. Abaikan je lah header aku tu.

Lem'me Dream High !

Ehh, apesal aku rajen sgt update harini? Update pasal header lak tu? Sorry if aku update bnda tk penting. Upps, petang ne jgn lupa tengok Dream High kt 8tv k? Till we meet again *tetibe* Assalamualaikum ;]

2 comments:

AmyZana said...

selalu dengar pasal cerite nih tp tak pernah tgk :/ sis, cantik jer sis buat header. mne ade tak lawa :]

Nur Fatihah said...

tengk la, best tau! *promote* haha, cantik? ouhh, Tq ;] *terharu*